Beantwoord

Automatisch incasso datum aanpassen



Toon eerste reactie

138 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@byang117 Ik heb je aanvraag voor je doorgezet. De verwerkingstijd duurt ongeveer 2 werkdagen en je ontvangt een bevestiging zodra je aanvraag is verwerkt. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hallo,

 

Ik zou ook graag mijn incassodatum willen aanpassen. Kan iemand mij hierbij helpen?

Reputatie 7

@Moes63 

Dat kunnen we zeker regelen! Is het voor Thuis of Mobiel van T-Mobile? Of misschien allebei? Als het voor Mobiel is dan kun je mij een privébericht sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN, plus de gewenste incassodatum. Dan kan ik controleren of die datum ook daadwerkelijk mogelijk is!

Als het voor Thuis van T-Mobile is, dan trek ik even een collega aan de mouw!

Hoi,

Ook ik zou graag mijn automatische incasso datum willen wijzigen naar het einde van elke maand. Kan iemand me hiermee helpen😄

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Janelle_kerk, dat maak ik graag in orde voor je! Ik zie dat jouw Thuis abonnement al op rond de 30e van de maand staat, wil je deze naar rond de 25e of rond de 20e verplaatsen?

Reputatie 6

Dat is geen probleem, dit ga ik gelijk voor je regelen! De aanvraag voor de 25e van de maand is verzonden. Zodra dit is verwerkt in ons systeem ontvang je hier een bevestiging van per sms! :smile:

Laat je even weten of het is gelukt? Als je hier nog vragen over hebt dan weet je me te vinden!

Hallo,

 

ik zou graag mijn betaal data aan willen passen. Hoe kan ik dit doen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jan68 

Ik heb gereageerd op je privébericht. 

Ik zou mijn datum graag willen aanpassen naar de 30ste van de maand 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Roy1987, dat kan zeer zeker! Ik trek eventjes onze huistopper @Hajar aan de spreekwoordelijke mouw zodat zij dit voor jou kan instellen. Het kan tot maximaal 48 uur duren voordat dit ingesteld wordt en daarna is het pas vanaf de volgende facturatie (de volgende maand) geactiveerd! 😉

Reputatie 7

Hoi @mewkel ,

Dat kan geregeld worden! Voor Thuis, kan je dit heel makkelijk aanpassen in My T-Mobile Thuis. Je kan dan kiezen tussen drie verschillende data, namelijk rond de 20e, 24e en 27e van de maand. Heb je een vraag, laat het weten. Ik help je graag! 

 

Hoi @mewkel ,

Dat kan geregeld worden! Voor Thuis, kan je dit heel makkelijk aanpassen in My T-Mobile Thuis. Je kan dan kiezen tussen drie verschillende data, namelijk rond de 20e, 24e en 27e van de maand. Heb je een vraag, laat het weten. Ik help je graag! 

 

 

Hoi Boris,

ik wil het voor mijn mobiel abonnement wijzigen.

 

bvd!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Roy1987 

Ik wil graag kijken of dit mogelijk is. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Als je op mijn naam klikt dan kun je kiezen voor ‘’stuur een bericht’’. 

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Gerriette, slim dat je het hier aankaart! Aangezien T-Mobile Thuis enkel rond de 20e, 25e, of 30e incasseert, neem ik aan dat het om een mobiel abonnement gaat? Graag wil ik je vragen om mij via een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, en de laatste vier cijfers van jouw IBAN door te sturen, en ik maak het voor je op en top in orde. :smile:


Hoi @FSS, ik zorg er graag voor dat het geregeld wordt! Zie je de afschrijvingen graag rond de 20e, 25e, of de 30e plaatsvinden? Zou je mij daarnaast via een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, en de laatste vier cijfers van jouw IBAN door kunnen sturen. Alvast bedankt! :innocent:

De incassodatum voor mijn mobiel abonnement staat maandelijks rond de 4e. Is het mogelijk om die naar de 25e van de maand te verplaatsen?

@Evy Klopt, het andere abonnement is tmobile thuis. Kunnen mijn mobiel en thuis abonnement, ongeveer tegelijk eind van de maand worden afgeschreven?

Reputatie 7

Hoi @Marouskave,

Dat kan ik zeker voor je regelen! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? Dan kan ik je gegevens erbij zoeken en dit voor je aan laten passen. Ik zie je berichtje graag tegemoet!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Maria16 

Ik heb het nogmaals gecontroleerd en je incassodatum staat op de 21ste. Wij kunnen dit niet wijzigen naar de 20ste het moet 10 dagen afwijken van je huidige incassodatum zoals Evy ook heeft aangegeven. Mocht je dat willen, laat het ons weten!

Fijne feestdagen alvast!

Hey! 

Kan mijn incassodatum voor mijn mobiel abonnement aangepast worden naar de 25e of later? 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @frans-devries, het is gewijzigd! Vanaf volgende maand zal de incassodatum rond de 30e zijn bij Thuis. Mocht ik iets anders voor je kunnen doen, geef alsjeblieft een seintje! 😉

Reputatie 1

@Hajar  waarom gaat er niks af van mijn rekening dan?

Reputatie 7
Badge +16

@BbCurve9300 Het is geregeld, vanaf volgende maand zal jouw rekening elke keer rond de 30e worden geïncasseerd. :wink:

 

@0614673805 Mag ik je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privéberichtje ontvangen? Dan regel ik vervolgens zo snel mogelijk dat ook jij naar de 30e van de maand gaat! :smile:

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lauraa7 

Wil je dan je huidige incassodatum voor mobiel behouden op de 25ste en je thuis abonnement ook op de 25ste betalen? Bij Thuis zijn er 3 incassodatums mogelijk; rond de 20ste, 25ste of de 30ste. Als je mobiel wijzigt dan wordt het naar begin van de maand gewijzigd omdat het 10 dagen van betaaldatum moet afwijken. Dus het handigst is dan om thuis te wijzigen naar de 25ste zodat je ze tegelijk kan laten afschrijven. 

Ik hoor graag van je wat je voorkeur is. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Siskooo, geen enkel probleem, dat wil ik graag direct in orde maken voor je! Mag ik een privéberichtje ontvangen met daarin je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN? Dan kan ik de wijziging volbrengen en zul je vanaf volgende maand de incassodatum op de 25e hebben staan! 😄

Hoi @Shifaed, kan ik je ergens mee helpen? Het lijkt erop dat je een reactie verwijderd hebt, of wellicht in het verkeerde topic gepost hebt. Geen zorgen, we staan altijd voor je klaar! 💪

Goedemiddag,

 

zou mijn incasso datum van mijn mobiele abbo gewijzigd kunnen worden naar de 30e van de maand.

 

mvg,

Reageer