Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?
Beste antwoord door Glassertje
Bekijk origineelBeste antwoord door Glassertje
Bekijk origineelHallo,
Ik zou ook graag mijn incassodatum willen aanpassen. Kan iemand mij hierbij helpen?
Dat kunnen we zeker regelen! Is het voor Thuis of Mobiel van T-Mobile? Of misschien allebei? Als het voor Mobiel is dan kun je mij een privébericht sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN, plus de gewenste incassodatum. Dan kan ik controleren of die datum ook daadwerkelijk mogelijk is!
Als het voor Thuis van T-Mobile is, dan trek ik even een collega aan de mouw!
Hoi,
Ook ik zou graag mijn automatische incasso datum willen wijzigen naar het einde van elke maand. Kan iemand me hiermee helpen😄
Hoi
Dat is geen probleem, dit ga ik gelijk voor je regelen! De aanvraag voor de 25e van de maand is verzonden. Zodra dit is verwerkt in ons systeem ontvang je hier een bevestiging van per sms!
Laat je even weten of het is gelukt? Als je hier nog vragen over hebt dan weet je me te vinden!
Hallo,
ik zou graag mijn betaal data aan willen passen. Hoe kan ik dit doen?
Ik zou mijn datum graag willen aanpassen naar de 30ste van de maand
Hoi
Hoi
Dat kan geregeld worden! Voor Thuis, kan je dit heel makkelijk aanpassen in My T-Mobile Thuis. Je kan dan kiezen tussen drie verschillende data, namelijk rond de 20e, 24e en 27e van de maand. Heb je een vraag, laat het weten. Ik help je graag!
Hoi
Dat kan geregeld worden! Voor Thuis, kan je dit heel makkelijk aanpassen in My T-Mobile Thuis. Je kan dan kiezen tussen drie verschillende data, namelijk rond de 20e, 24e en 27e van de maand. Heb je een vraag, laat het weten. Ik help je graag!
Hoi Boris,
ik wil het voor mijn mobiel abonnement wijzigen.
bvd!
Hi
Ik wil graag kijken of dit mogelijk is. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Als je op mijn naam klikt dan kun je kiezen voor ‘’stuur een bericht’’.
Ik hoor graag van je!
Hey
Hoi
De incassodatum voor mijn mobiel abonnement staat maandelijks rond de 4e. Is het mogelijk om die naar de 25e van de maand te verplaatsen?
Hoi
Dat kan ik zeker voor je regelen! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? Dan kan ik je gegevens erbij zoeken en dit voor je aan laten passen. Ik zie je berichtje graag tegemoet!
Hi
Ik heb het nogmaals gecontroleerd en je incassodatum staat op de 21ste. Wij kunnen dit niet wijzigen naar de 20ste het moet 10 dagen afwijken van je huidige incassodatum zoals Evy ook heeft aangegeven. Mocht je dat willen, laat het ons weten!
Fijne feestdagen alvast!
Hey!
Kan mijn incassodatum voor mijn mobiel abonnement aangepast worden naar de 25e of later?
Alvast bedankt!
Hoi
Hi
Wil je dan je huidige incassodatum voor mobiel behouden op de 25ste en je thuis abonnement ook op de 25ste betalen? Bij Thuis zijn er 3 incassodatums mogelijk; rond de 20ste, 25ste of de 30ste. Als je mobiel wijzigt dan wordt het naar begin van de maand gewijzigd omdat het 10 dagen van betaaldatum moet afwijken. Dus het handigst is dan om thuis te wijzigen naar de 25ste zodat je ze tegelijk kan laten afschrijven.
Ik hoor graag van je wat je voorkeur is.
Hoi
Hoi
Goedemiddag,
zou mijn incasso datum van mijn mobiele abbo gewijzigd kunnen worden naar de 30e van de maand.
mvg,
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.