Beantwoord

Automatisch incasso datum aanpassen



Toon eerste reactie

138 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Maria16 

Ik zie dat mijn collega toch een aanvraag heeft gedaan voor een wijziging. Onze incasso afdeling gaat je aanvraag verwerken.De verwerkingstijd duurt ongeveer 2 dagen en je ontvangt een bevestiging zodra je aanvraag is goedgekeurd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

@hajar 25ste voor beide abonnementen is helemaal goed. Bedankt 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Swinkeltje92,

 

Welkom op de Community, ik wil graag jouw incassodatum wijzigen! Mag ik alsjeblieft jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privéberichtje ontvangen? Dan maak ik het vervolgens zo snel mogelijk in orde voor je. :wink:

Goedemorgen T-Mobile team!

Graag zou ik mijn incassodatum laten aanpassen. Het wordt nu de 12de afschreven en wil dit het liefste naar het eind van de maand hebben. Bij voorbaat dank.

 

 

Goedemiddag,

 

mijn incassodatum staat maandelijks rond de 22e. Is het mogelijk om die naar het einde van de maand te verplaatsen. Komt mij beter uit ivm de uitbetaling van mijn salaris.

 

 

Ik krijg altijd de 26e (of als dat in het weekend valt de vrijdag ervoor) salaris. In de eerste maanden van het jaar heb ik dan altijd moeite met de rekeningen. Het zou wel prettig zijn om de betaaldatum te veranderen in de 30e en als dat niet kan de 25e (vaak houd de bank een afschrijving een dag aan voor het terugboeken, dus waarschijnlijk gaat het met de 25e ook wel goed).

 

Alvast bedankt

hi, Ik zou graag mijn incassodatum willen aanpassen naar de 1e van de maand. Kunnen jullie me daarmee helpen?!

Hallo, ook ik zou graag de incassodatums willen wijzigen van mijn mobiele abonnementen.

 

groet,

Fabian

Reputatie 1

Hi, ik zou graag mijn automatisch incassodatum willen wijzigen naar het einde van de maand rond de 30e. Het gaat om 2 abonnementen,

Mobiel abonnement

Vast internet thuis

 

Hoop dat het kan.

 

Hoor het graag.

 

Mvg,

Bernard

Hallo,

Kunnen jullie de datum van de automatische incasso wijzigen naar de 30e van de maand?

Groet Frans

Reputatie 6

Hi @Oumaima123 

Het kan inderdaad kloppen dat jij hier nog geen SMS over hebt ontvangen, dit omdat jouw incasso datum niet is goedgekeurd! De nieuwe incasso datum moet 10 dagen voor of na de huidige zijn. In jouw geval kan ik hem verplaatsen naar de 3e van de maand, is dat oke voor je? Dan ga ik dit gelijk voor je regelen! :smile:

 

@AdelinaHamiti 

Dit is voor jou geregeld! De verandering zal je terug zien op de factuur van de maand december. Laat je even weten of het is gelukt? :smile:

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @arjanbruin,

 

Dat is geen enkel probleem en volkomen begrijpelijk dat je het vraagt! Graag maak ik dit voor je in orde. Mag ik alsjeblieft jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in een PM? Dan zorg ik er zo snel mogelijk voor dat dit geregeld wordt! :wink:

 

Goeiemorgen, ik zou graag mijn incassodatum willen veranderen naar het eind van de maand of begin van december als dit mogelijk is?

 

Groetjes oumaima 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Shifaed, goed dat je het aangeeft! Ik kan de facturatie van jouw Thuis abonnement aanpassen naar rond de 25e van de maand, dat is geen enkel probleem. Mag ik in een PM je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van jouw IBAN ontvangen? Dan maak ik het zo snel mogelijk in orde zodat je vanaf de volgende factuur een andere incassodatum zult hebben! :smile:

Reputatie 7
Badge +9

Hi Nina,

Kun je mij in een privebericht de 06-nummers sturen waar het om gaat? Graag ook de namen, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN. Ik kan dan controleren of je ervoor in aanmerking komt. 

Reputatie 7

Hi @Lauraa7, ik heb voor je Thuis abonnement ook de incassodatum aangepast. In januari zal de afschrijving nog plaats vinden op de oude datum (rond de 20ste) maar daarna zal het elke maand rond de 25ste zijn. :slight_smile:  

Hi @FSebel 

Ik kijk graag met je mee of het mogelijk is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik controleren of het mogelijk is om je incassodatum te wijzigen. 

gedaan!

Reputatie 7

Hoi Fabian,

Zou je mij via een privébericht de telefoonnummers kunnen sturen waar het om gaat en welke datum je voor deze incasso’s gewenst zou hebben? Ter controle heb ik daar ook nog de bijbehorende adressen, geboortedata en laatste vier cijfers IBAN van nodig. 

Zodra ik deze gegevens heb kan ik voor je gaan kijken wat ik voor je kan betekenen!

Reputatie 1

Hi @Jan68 

Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van de IBAN? Dan maak ik het graag in orde!

Is verstuurd...

Ik heb vandaag contact gehad met klanten service maar daar was niks bekend van andere datum en zeiden het het aangepast wordt naar de 30ste.

Kunnen jullie nakijken of het nu wel gebeurd voor alle 3 abonnementen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Janelle_kerk 

Kun je mij een privébericht sturen met het mobiele nummer waar het omgaat? Graag ook je naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN. Ik help je dan graag met het incassodatum aanpassen naar de 30ste. 

Hallo, Ik zou graag de incassodatum van m'n mobiel abonnement willen aanpassen.

Beste meneer / mevrouw,

Ik zou graag mijn incasso datum laten aanpassen naar de 1ste van de maand. Is dit mogelijk? Ik hoor graag van u!

Met vriendelijke groet,

Ashley Audhoe

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @patrick5380, dit pas ik graag voor je aan! Mag ik alsjeblieft je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privébericht ontvangen? Dan zorg ik er vervolgens zo snel mogelijk voor dat de incassodatum vanaf volgende maand aangepast wordt naar rond het eind van de maand. Zo heb je iets meer speling in verband met je salaris. 

Reputatie 1

Goedemorgen,

Zouden jullie de afschrijfdatum voor mij ook willen wijzigen? Ik heb een mobiel abonnement en een tmobile thuis abonnement. Ik zou ze beide graag rond de 1ste van de maand willen betalen.

Ik hoor het graag!

Graag wil ik mijn incassomoment willen wijzigen naar de 25ste. Ik verneem graag van jullie.

 

Mvg,

Reageer