Beantwoord

Automatisch incasso datum aanpassen


Hallo !

Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?
icon

Beste antwoord door Glassertje 12 July 2019, 19:32

Bekijk origineel

138 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Siskooo, geen enkel probleem, dat wil ik graag direct in orde maken voor je! Mag ik een privéberichtje ontvangen met daarin je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN? Dan kan ik de wijziging volbrengen en zul je vanaf volgende maand de incassodatum op de 25e hebben staan! 😄

Hoi @Shifaed, kan ik je ergens mee helpen? Het lijkt erop dat je een reactie verwijderd hebt, of wellicht in het verkeerde topic gepost hebt. Geen zorgen, we staan altijd voor je klaar! 💪

Hoi,

Is het mogelijk om de incasso datum van mijn T-Mobile Thuis aansluiting te verplaatsen naar de 25e? Ik verneem het graag

Alvast vriendelijk bedankt 

Gr Red

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Red1982, dat is zeker mogelijk en wil ik graag voor je in orde maken! Mag ik alsjeblieft je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privéberichtje ontvangen? Dan zorg ik er vervolgens voor dat jouw nieuwe incassodatum rond de 25e van de maand wordt! 😄

Graag wil ik mijn incassomoment willen wijzigen naar de 25ste. Ik verneem graag van jullie.

 

Mvg,

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @M.Farah, dat wil ik graag voor je in orde maken! Ik kan jouw abonnement echter niet vinden aan de hand van het opgegeven e-mailadres in jouw Communityprofiel. Gaat het om een Thuis abonnement of wil je de incassodatum van Mobiel veranderen? In het laatste geval laat ik het graag over aan de kundige toppers van Mobiel! 😊

Wanneer we weten welk abonnement je hebt, zorgen we er zo snel mogelijk voor dat jouw incassodatum vanaf de volgende maand verandert naar rond de 25e.

Hoi @M.Farah, dat wil ik graag voor je in orde maken! Ik kan jouw abonnement echter niet vinden aan de hand van het opgegeven e-mailadres in jouw Communityprofiel. Gaat het om een Thuis abonnement of wil je de incassodatum van Mobiel veranderen? In het laatste geval laat ik het graag over aan de kundige toppers van Mobiel! 😊

Wanneer we weten welk abonnement je hebt, zorgen we er zo snel mogelijk voor dat jouw incassodatum vanaf de volgende maand verandert naar rond de 25e.

Het gaat om mijn mobiele abonnement. Hoor graag van jullie.

Reputatie 6

Dat is geen probleem, dit ga ik gelijk voor je regelen! De aanvraag voor de 25e van de maand is verzonden. Zodra dit is verwerkt in ons systeem ontvang je hier een bevestiging van per sms! :smile:

Laat je even weten of het is gelukt? Als je hier nog vragen over hebt dan weet je me te vinden!

Ik ben net klant geworden per 27 juli en al op 5 augustus willen jullie de eerste maand incasseren. Ik ben gewend einde van de maand te betalen. Willen jullie mijn incassodatum aanpassen naar de 24e van de maand?

Hallo,

 

ik zou graag mijn betaal data aan willen passen. Hoe kan ik dit doen?

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Gerriette, slim dat je het hier aankaart! Aangezien T-Mobile Thuis enkel rond de 20e, 25e, of 30e incasseert, neem ik aan dat het om een mobiel abonnement gaat? Graag wil ik je vragen om mij via een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, en de laatste vier cijfers van jouw IBAN door te sturen, en ik maak het voor je op en top in orde. :smile:


Hoi @FSS, ik zorg er graag voor dat het geregeld wordt! Zie je de afschrijvingen graag rond de 20e, 25e, of de 30e plaatsvinden? Zou je mij daarnaast via een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, en de laatste vier cijfers van jouw IBAN door kunnen sturen. Alvast bedankt! :innocent:

Goedemiddag,

 

mijn incassodatum staat maandelijks rond de 22e. Is het mogelijk om die naar het einde van de maand te verplaatsen. Komt mij beter uit ivm de uitbetaling van mijn salaris.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @patrick5380, dit pas ik graag voor je aan! Mag ik alsjeblieft je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privébericht ontvangen? Dan zorg ik er vervolgens zo snel mogelijk voor dat de incassodatum vanaf volgende maand aangepast wordt naar rond het eind van de maand. Zo heb je iets meer speling in verband met je salaris. 

De incassodatum voor mijn mobiel abonnement staat maandelijks rond de 4e. Is het mogelijk om die naar de 25e van de maand te verplaatsen?

Reputatie 7

@Darwin007

Dit verzoek heb ik voor je ingediend bij onze afdeling Incasso. Zij zullen dit verder voor je oppakken!

Beste meneer / mevrouw,

Ik zou graag mijn incasso datum laten aanpassen naar de 1ste van de maand. Is dit mogelijk? Ik hoor graag van u!

Met vriendelijke groet,

Ashley Audhoe

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RuffPlayA, dat is zeer zeker mogelijk, daar help ik je graag bij!

Gaat het om jouw mobiele abonnement of je thuis abonnement? Indien het om Thuis gaat, pas ik dit graag voor je aan, maar dan heb ik wel de volgende gegevens nodig:

-Postcode en huisnummer

-Geboortedatum

-De laatste vier cijfers van jouw IBAN

Stuur me een privébericht (de link is klikbaar), dan zorg ik er zo snel mogelijk voor dat de incassodatum vanaf volgende maand rond de 31e van de maand is - de eerste gaat niet, we werken in incassocycli van 20, 25 en 31! 😊

Reputatie 1

Goedendag,

Ik wou ook graag mijn 3 abonnementen naar de eerste van de maand laten incasseren.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jan68, dat maken we graag in orde voor je! Gaat het om drie mobiele abonnementen? Zo ja, dan zorg ik ervoor dat de collega's van Mobiel jouw incasso's vanaf volgende maand naar rond de eerste van de maand verzetten.

Reputatie 1

jazeker het zijn 3 mobiele abonnementen.

Alvast vriendelijk bedankt..

Moet ik nog gegevens in prive bericht door geven?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jan68 

Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van de IBAN? Dan maak ik het graag in orde!

Reputatie 1

Hi @Jan68 

Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van de IBAN? Dan maak ik het graag in orde!

Is verstuurd...

Reputatie 7

De incassodatum voor mijn mobiel abonnement staat maandelijks rond de 4e. Is het mogelijk om die naar de 25e van de maand te verplaatsen?

@Darwin007,

Ik heb bericht terug van mijn collega en jouw huidige betaaldatum is op de 3de of 4de van de maand. In jouw geval kun je dus een datum kiezen tussen de 4de en 22ste. Ik hoor graag wat jouw voorkeur heeft!

Reputatie 1

Hi @Jan68 

Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van de IBAN? Dan maak ik het graag in orde!

Is verstuurd...

Ik heb vandaag contact gehad met klanten service maar daar was niks bekend van andere datum en zeiden het het aangepast wordt naar de 30ste.

Kunnen jullie nakijken of het nu wel gebeurd voor alle 3 abonnementen?

Reputatie 1

Niemand?

Ik wil gewoon weten of ze alle drie zijn aangepast.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jan68, we streven ernaar binnen 24 tot maximaal 48 uur een antwoord te geven. Ik zal onze mobiele toppers nog eens subtiel aan de mouw trekken, dan kun je straks de bevestiging ontvangen dat ook de drie mobiele abonnementen gewijzigd zijn qua incassodata. 

Sorry voor de wachttijd, ik zet er extra vaart onder! 

Reageer