Beantwoord

Automatisch incasso datum aanpassen


Hallo !

Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?
icon

Beste antwoord door Glassertje 12 July 2019, 19:32

Bekijk origineel

138 reacties

Reputatie 1

Ok dankje…

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jan68 

Ik heb gereageerd op je privébericht. 

Hallo,

Kunnen jullie de datum van de automatische incasso wijzigen naar de 30e van de maand?

Groet Frans

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @frans-devries, het is gewijzigd! Vanaf volgende maand zal de incassodatum rond de 30e zijn bij Thuis. Mocht ik iets anders voor je kunnen doen, geef alsjeblieft een seintje! 😉

Hallo,

Ik zou graag de datum van de automatische incasso willen wijzigen naar de 1e van de maand.

Groet Alex

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @ikweetniks_020, dat maak ik graag in orde voor je! Wil je dit bij je Thuis abonnement laten toepassen of bij Mobiel? Indien het Thuis is: ik heb meer gegevens nodig om je profiel in te kunnen zien. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft?

Dan zorg ik ervoor dat jouw nieuwe incassodatum rond de 30e van de maand is - de eerste van de maand bestaat niet in de incassocycli → dit wordt rond de 20e, rond de 25e, of rond de 30e van de maand.

Reputatie 7

Hi Alex,

Voor Mobiel heb ik ook het verzoek ingediend om jouw incassodatum aan te laten passen en voor Mobiel zou dit dan wel op de 1e van de maand worden. De afdeling Incasso gaat dit verder oppakken, verwerken en verzorgt een terugkoppeling wanneer het is geregeld.

Goedemorgen,

Ik zou graag de datum van de automatische incasso willen wijzigen naar de 25ste van de maand voor mijn mobiele abonnement.

Groet Bin Bin

zou je de datum op de 30ste van de maand kunnen zetten is tweede keer dat ik het vraag.....

Reputatie 6

Hoi @paas72, jouw incassodatum is al gewijzigd, @Boris heeft jou negen dagen geleden antwoord gegeven op jouw eerdere bericht! :smiley:  Vanaf volgende maand wordt de incasso op de 30e behandeld.

Reputatie 7
Badge +9

@byang117 Ik heb je aanvraag voor je doorgezet. De verwerkingstijd duurt ongeveer 2 werkdagen en je ontvangt een bevestiging zodra je aanvraag is verwerkt. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Goedemiddag,

Ik zou ook de incassodatum van mijn abonnementen willen aanpassen. Kan iemand dat voor mij oppakken? Thanks!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Janelle_kerk, dat maak ik graag in orde voor je! Ik zie dat jouw Thuis abonnement al op rond de 30e van de maand staat, wil je deze naar rond de 25e of rond de 20e verplaatsen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Janelle_kerk 

Kun je mij een privébericht sturen met het mobiele nummer waar het omgaat? Graag ook je naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN. Ik help je dan graag met het incassodatum aanpassen naar de 30ste. 

Goedemiddag, ik zou graag mijn incasso datum van mijn mobiele abonnement willen overzetten naar de 25e. Ik hoor graag van u.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @xAmbertje, ik heb de toppers van Mobiel verzocht om je zo snel mogelijk te helpen zodat de incassodatum van het mobiele abonnement naar rond de 25e wordt verplaatst. Je kunt, normaal gesproken, binnen nu en maximaal 48 uur een reactie verwachten! 😊

Reputatie 7
Badge +9

Hi @xAmbertje 

Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je graag verder.

Goedemorgen,

Zou ik mijn incassodatum ook kunnen wijzigen naar de 25e? Ik heb net een nieuw abonnement en nu wordt hij geloof ik rond de 6e afgeschreven. Bedankt! :-)

Reputatie 7

Hoi @Marouskave,

Dat kan ik zeker voor je regelen! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? Dan kan ik je gegevens erbij zoeken en dit voor je aan laten passen. Ik zie je berichtje graag tegemoet!

Goedendag,

Ik zou graag mijn incassodatum willen wijzen naar de 25ste. 
 

Met vriendelijke groet,

 

Daisy

Reputatie 6

Hoi @Daisy_1998 Dat ga ik voor jou regelen! Gaat het om een T-Mobile Thuis abonnement of om een mobiel abonnement? Wil je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer en als het om een mobiel abonnement gaat ook jouw mobiele nummer? Dan ga ik voor je aan de slag!

Goedemorgen T-Mobile team!

Graag zou ik mijn incassodatum laten aanpassen. Het wordt nu de 12de afschreven en wil dit het liefste naar het eind van de maand hebben. Bij voorbaat dank.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Verrijn, geen enkel probleem, dat regelen we graag voor je natuurlijk! 😄

Gaat het om een Thuis abonnement of om een Mobiel abonnement?

Hoi @Verrijn, geen enkel probleem, dat regelen we graag voor je natuurlijk! 😄

Gaat het om een Thuis abonnement of om een Mobiel abonnement?

Dit betreft een mobiel abonnement.

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor je snelle terugkoppeling! @Verrijn Ik zal jouw verzoek doorgeven aan één van onze mobiele toppers zodat de incassodatum zo snel mogelijk aangepast wordt - houd er wel alsjeblieft rekening mee dat die wijziging pas vanaf volgende maand ingaat.

Reageer