Beantwoord

Automatisch incasso datum aanpassen


Hallo !

Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?
icon

Beste antwoord door Glassertje 12 July 2019, 19:32

Bekijk origineel

138 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Verrijn 

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je graag verder.

Hoi!

 

Ik zou ook graag de automatische incassodatum willen veranderen. Graag na het eind van de maand als het kan! :)

 

groetjes Chayenne 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Chayvdw, dat wil ik graag voor je in orde maken! Gaat het om Thuis of Mobiel? Indien het een mobiel abonnement betreft, schakel ik mijn kundige collega's in, anders doe ik het graag zelf voor je! 😉

In het geval van Thuis: kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft?

Jaa gaat inderdaad om mobiel abonnement! 

 

groejtes 

Reputatie 7
Badge +16

Helemaal top, thanks voor je snelle antwoord. @Chayvdw Ik schakel de hulptroepen meteen in voor je! 😊

Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat de wijziging pas vanaf volgende maand ingaat.

Oké dankjewel!! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Chayvdw 

Ik zie dat je een zakelijk abonnement en wij kunnen dan geen wijziging doorvoeren. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met de zakelijke klantenservice. Je kan ze bereiken op  0800 - 7112 en dan helpen ze je graag verder!

Hi, ik zou graag mijn automatisch incassodatum willen wijzigen naar een datum tussen de 20e en einde van de maand. Kan dit geregeld worden? Het gaat om een mobiel abonnement.

Hoor het graag.

Mvg,

Mazy

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mquiling 

Ik heb je verzoek doorgezedt.Onze incasso afdeling gaat je aanvraag verwerken.De verwerkingstijd duurt ongeveer 2 dagen en je ontvangt een bevestiging zodra je aanvraag is goedgekeurd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reputatie 1

Hi, ik zou graag mijn automatisch incassodatum willen wijzigen naar het einde van de maand rond de 30e. Het gaat om 2 abonnementen,

Mobiel abonnement

Vast internet thuis

 

Hoop dat het kan.

 

Hoor het graag.

 

Mvg,

Bernard

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @bskibinski, welkom op de Community!

Bij Thuis staat jouw incassodatum al op incassocyclus 3 en dat is rond de 27e/30e van de maand. Als ik de incassocyclus wijzig naar 1 of 2, ga je naar rond de 20e/25e van de maand, dus voor nu laat ik het zo staan (met jouw goedkeuring natuurlijk)!

Ik zet het topic door naar de collega’s van Mobiel zodat jouw incassodatum daar wel gewijzigd kan worden.

Reputatie 7

Hoi @bskibinski,

Voor jouw mobiele abonnement wil ik graag nakijken wat er mogelijk is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Zodra ik dit bericht heb ga ik voor je kijken wat we met de incassodatum kunnen regelen.

Goedemorgen T-Mobile,

Ik zou graag de datum van mijn automatische afschrijvingen willen aanpassen naar het tweede moment (rond de 25ste vd maand).Graag voor zowel mobiel als thuis.

Is het trouwens niet mogelijk om beide rekeningen samen te voegen?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Baukje1981,

Fijn dat je graag jouw wensen doorgeeft! Ik heb zojuist de incassodatum veranderd naar de tweede ronde. Aangezien wij twee gescheiden afdelingen en diensten zijn, hebben wij niet de mogelijkheid om de facturen samen te voegen. Wél zijn wij constant op zoek naar mogelijkheden om onze diensten steeds beter te integreren. 

Voor jouw mobiele abonnement zal ik een van de knappe koppen van mobiel inschakelen. Houd er graag rekening mee dat je jouw profiel enkel gekoppeld hebt aan jouw My T-Mobile Thuis account en dat een mobiele moderator hierdoor jouw 06 nog nodig zal hebben. Deze kan je via een privébericht aan de moderator doorgeven.

Wij komen hierop bij je terug!

Reputatie 7

Hoi @Baukje1981,

Voor jouw mobiele abonnement wil ik graag kijken of we dit kunnen aanpassen voor je. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Zodra ik deze info heb ga ik zo spoedig mogelijk voor je aan de slag!

Hey! 

Kan mijn incassodatum voor mijn mobiel abonnement aangepast worden naar de 25e of later? 

Alvast bedankt!

Hi!

Ik zou graag voor zowel Thuis en Mobile de datum willen laten aanpassen naar de 25e.

Bvd!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Swinkeltje92 en @SouOuc Zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen met joe 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik controleren of het mogelijk is je incassodatum aan te passen. 

 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @SouOuc Voor jouw Thuis abonnement kan je dit heel makkelijk aanpassen in My T-Mobile Thuis. Je hebt hier de keuze uit rond de 20e, rond de 24e en 27e. Mocht het niet lukken, dan help ik je er uiteraard graag bij!:wink:

Hi @SouOuc Voor jouw Thuis abonnement kan je dit heel makkelijk aanpassen in My T-Mobile Thuis. Je hebt hier de keuze uit rond de 20e, rond de 24e en 27e. Mocht het niet lukken, dan help ik je er uiteraard graag bij!:wink:

Thanks! Zojuist in ieder geval aangepast voor mijn Thuis abonnement.

Hallo, ik wil ook graag mijn incasso datum wijzigen 

Reputatie 7

Hoi @mewkel ,

Dat kan geregeld worden! Voor Thuis, kan je dit heel makkelijk aanpassen in My T-Mobile Thuis. Je kan dan kiezen tussen drie verschillende data, namelijk rond de 20e, 24e en 27e van de maand. Heb je een vraag, laat het weten. Ik help je graag! 

 

Hoi @mewkel ,

Dat kan geregeld worden! Voor Thuis, kan je dit heel makkelijk aanpassen in My T-Mobile Thuis. Je kan dan kiezen tussen drie verschillende data, namelijk rond de 20e, 24e en 27e van de maand. Heb je een vraag, laat het weten. Ik help je graag! 

 

 

Hoi Boris,

ik wil het voor mijn mobiel abonnement wijzigen.

 

bvd!

Hallo, Ik zou graag de incassodatum van m'n mobiel abonnement willen aanpassen.

Reputatie 7

Hi @Davey1234567,

Dat kunnen we zeker voor je regelen! 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Daarnaast zou ik dan ook graag van je willen weten welke datum je zou willen voor de incasso. Houd er rekening mee dat je kunt kiezen uit 12 tot 30 dagen later, tot aan de nieuwe factuurdatum van de maand erna. Voorbeeld: als je nu de 24e als datum hebt en je wilt dat we de 28e incasseren, dan kan dit niet. Als de datum de 24e is, kan je alleen kiezen voor nieuwe incassodatum 5 t/m 23.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet!

Reageer