Beantwoord

Automatisch incasso datum aanpassen


Hallo !

Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?
icon

Beste antwoord door Glassertje 12 July 2019, 19:32

Bekijk origineel

138 reacties

Goedenavond,

 

Graag zou ik ook de incassodatum van mijn Mobiel abonnement willen aanpassen (van de 19e naar de 24e). Kan dit geregeld worden?

 

Vriendelijke groet,

Roy

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Roy1987, dat kan zeer zeker! Ik trek eventjes onze huistopper @Hajar aan de spreekwoordelijke mouw zodat zij dit voor jou kan instellen. Het kan tot maximaal 48 uur duren voordat dit ingesteld wordt en daarna is het pas vanaf de volgende facturatie (de volgende maand) geactiveerd! 😉

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Roy1987 

Ik wil graag kijken of dit mogelijk is. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Als je op mijn naam klikt dan kun je kiezen voor ‘’stuur een bericht’’. 

Ik hoor graag van je!

Hallo,

 

Ik zou ook graag mijn incassodatum willen aanpassen. Kan iemand mij hierbij helpen?

Reputatie 7

@Moes63 

Dat kunnen we zeker regelen! Is het voor Thuis of Mobiel van T-Mobile? Of misschien allebei? Als het voor Mobiel is dan kun je mij een privébericht sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN, plus de gewenste incassodatum. Dan kan ik controleren of die datum ook daadwerkelijk mogelijk is!

Als het voor Thuis van T-Mobile is, dan trek ik even een collega aan de mouw!

Hallo, ook ik zou graag de incassodatums willen wijzigen van mijn mobiele abonnementen.

 

groet,

Fabian

Reputatie 7

Hoi Fabian,

Zou je mij via een privébericht de telefoonnummers kunnen sturen waar het om gaat en welke datum je voor deze incasso’s gewenst zou hebben? Ter controle heb ik daar ook nog de bijbehorende adressen, geboortedata en laatste vier cijfers IBAN van nodig. 

Zodra ik deze gegevens heb kan ik voor je gaan kijken wat ik voor je kan betekenen!

Hi,

kan ik mijn incassodatum wijzigen naar de 24ste? 

mvg, Laura van Kerkwijk

Reputatie 7
Badge +14

Beste @lauwzy  Als dit over je mobiel gaat moet je op de hulp van een moderator wachten.

Gaat het over  TMobile Thuis log dan in je account in je kan daar de datum zelf aanpassen.

Fijne zondag

Reputatie 7
Badge +9

Hi @lauwzy 

Als je vraag over mobiel gaat dan kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik controleren of het mogelijk is om je incassodatum te wijzigen. 

Ik hoor graag van je!

Beste,

 

graag zou ik mijn incassomoment willen wijzigen naar de 1e vaan de maand. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @FSebel 

Ik kijk graag met je mee of het mogelijk is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik controleren of het mogelijk is om je incassodatum te wijzigen. 

Hi @FSebel 

Ik kijk graag met je mee of het mogelijk is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik controleren of het mogelijk is om je incassodatum te wijzigen. 

gedaan!

Reageer