Beantwoord

automatische incasso dubbel afgeschreven

  • 15 September 2022
  • 2 reacties
  • 532 Bekeken

Goedemiddag. Ik heb een paar dagen terug een sms van jullie gekregen i.v.m. fout in de betaling, dat het factuur bedrag 2 keer is afgeschreven. En in die sms stond ook dat ik één van de bedragen dan ook kon terugboeken. Nou had ik dit gisteren gedaan en terug laten boeken, en dat was gelukt. Maar nu als ik in de Tmobile app kijk, staat er weer een openstaand bedrag en de vermelding dat er niet op tijd is betaalt. Hoe zit dat? ik ga toch echt niet dubbel betalen voor een fout van jullie kant.
M.v.g.

icon

Beste antwoord door Mister-d 15 September 2022, 14:42

Bekijk origineel

2 reacties

@Mister-d

Je klantnummer vind je op deze pagina, wel even inloggen.

Thanks. Dan heb ik er blijkbaar er overheen gekeken. En ik meende dat er voor mobiel geen klantnummer benodigd was, en dat het voor Thuis abbo's gelde, aangezien ik alleen mobiele abbo heb. Maar ik heb die nummer nou ook toegevoegd. 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Mister-d  Ik heb hetzelfde en gelijk teruggeboekt. Ook bij mij staat nu dat ik niet heb betaald. 
👻 Ik heb het doorgegeven aan de moderators. Het zal wel zo zijn dat de administratie nu in de waar is.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Mister-d 

Je klantnummer vind je op deze pagina, wel even inloggen.

Hallo @Mister-d 

Die melding van een openstaande factuur zal je dan waarschijnlijk zien omdat je het bedrag hebt teruggeboekt, meerdere klanten hadden hetzelfde probleem maar het zal wel goed komen, wacht even de reactie van een moderator af 🙂

Staat je klantnummer in je community profiel?

Goedemiddag, ik zou niet weten waar ik de klantnummer kan vinden. maar ik had ook begrepen dat die pas nodig was wanneer je Tmobile thuis hebt, en ik heb alleen een abonnement voor telefoon.  Edit: ondertussen heb ik een reactie gekregen van tmobile op Facebook, en dat men daar op de hoogte zijn.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mister-d 

Die melding van een openstaande factuur zal je dan waarschijnlijk zien omdat je het bedrag hebt teruggeboekt, meerdere klanten hadden hetzelfde probleem maar het zal wel goed komen, wacht even de reactie van een moderator af 🙂

Staat je klantnummer in je community profiel?

Reageer