Beantwoord

Belkosten buiten de bundel

  • 10 July 2022
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hey, op mijn mobile app staan onder tegoed twee dingen, Unlimited bellen in Nl en EU en als tweede 120 minuten bellen naar de EU. Dag betekent dus bellen van buiten de EU. Dus ik gebeld vanuit Thailand en nu een dikke rekening. Hoe zit dit? Ik dacht echt dat ik 120 minuten had om naar de EU te bellen van buiten de EU gezien ik onbeperkt heb binnen de EU.

icon

Beste antwoord door eric 10 July 2022, 06:38

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Jkiewik , welkom bij de community. 

Het aanbod m.b.t. bellen is:

Dus inderdaad 120 minuten van NL naar EU. Dit aanbod is omdat bellen in je thuisland (Nl) naar het buitenland,  inclusief EU, niet onder de wettelijke 'roam like home' regelgeving valt.

Je kunt de tarieven voor gebruik in Thailand hier opzoeken. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jkiewik 

Bellen van 06 naar 06 is ook gratis dus dat valt niet onder de 120 minuten van NL naar EU 

Dus bellen met je eigen 06 (ongeacht in welke EU land je bent) naar een andere 06 (ongeacht in welke EU land die persoon is).

Hey, op mijn mobile app staan onder tegoed twee dingen, Unlimited bellen in Nl en EU en als tweede 120 minuten bellen naar de EU. Dag betekent dus bellen van buiten de EU. Dus ik gebeld vanuit Thailand en nu een dikke rekening. Hoe zit dit? Ik dacht echt dat ik 120 minuten had om naar de EU te bellen van buiten de EU gezien ik onbeperkt heb binnen de EU.

Hey @eric dankjewel. Hier staat het duidelijker, bellen vanuit NL naar De EU. In de app staat bellen naar de EU en dat heb ik vertaald naar; vanuit overal bellen naar de EU.