Beantwoord

Betaald maar nog steeds geen bevestiging gekregen

  • 27 May 2022
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Ik heb TMobile betaald maar nog steeds geen bevestiging. En toen ik de contract tekend heeft de man Niet gezegd dat ik aansluitingskosten moet betalen het komt ineens naar me toe. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 May 2022, 10:03

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hazwaian 

Welkom bij T-Mobile! 

Ik hoop dat ik je kan helpen aan een goede start.  Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Hazwaian 

Bij elke nieuwe aansluiting betaal je aansluitkosten, sinds 16 mei zijn er GoGoGo deals waarbij je voor thuis en mobiel heen aansluitkosten betaald. Wanneer had jij het contract afgesloten?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Hazwaian, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Heb je een mobiel abonnement of een T-Mobile voor thuis abonnement? Indien het het eerste is, dan verwijs ik je graag naar het bericht van collega-moderator Hajar! 😊