Beantwoord

betalingsregeling maken voor nieuwe factuur

  • 17 July 2021
  • 6 reacties
  • 681 Bekeken

Beste,

Ik heb afgelopen periode van een maand extra kosten gemaakt buiten mijn bundel (meer dan 30€)

Ik probeer nu voor de eerst volgende factuur een betalingsregeling te krijgen, alleen krijg ik dat niet gevonden.

Via de chat in de my t-mobile app krijg ik een gestuurd om op onderstaande knop “betalingsregeling” te klikken.

Alleen kom ik dan terecht bij de factuur maar ik zie nergens een optie of mogelijkheid om de extra kosten in termijnen te betalen?

Hoe krijg ik dit opgelost, en is het überhaupt mogelijk extra kosten in termijnen te betalen?

 

R.D

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 17 July 2021, 09:10

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

 

Dus als ik het goed begrijp, zodra de maand voorbij is en mijn bundels weer aangevuld worden dan kan ik daarna een betalingsregeling maken voor mijn factuur van de laatste periode?

 

 

Dat klopt, zolang er nog geen factuur is aangemaakt kun je er geen betalingsregeling voor aanvragen. Mocht de factuur er straks zijn, dan komt die “KNOP” ook beschikbaar. Let wel even op de beperkingen die worden aangebracht op je abonnement als je zo'n regeling hebt lopen.

Hoi David.

 

Bedankt voor je reactie, inderdaad zorg ik dat altijd de facturen netjes betaald worden.

Dus als ik het goed begrijp, zodra de maand voorbij is en mijn bundels weer aangevuld worden dan kan ik daarna een betalingsregeling maken voor mijn factuur van de laatste periode?

 

R.D

Reputatie 7

Hoi @R.D (0492),

Goed dat je het even navraagt, ik heb het gelijk even voor je nagekeken! 

Ik zie dat je voor de huidige, lopende maand inderdaad kosten buiten je abonnement hebt gemaakt. De andere facturen zijn allemaal netjes betaald, dus ik neem aan dat je een betalingsregeling wilt treffen voor de komende factuur, klopt dat? Je kunt pas een betalingsregeling treffen voor een factuur wanneer de maand helemaal klaar is en de factuur is opgemaakt. Je kunt geen betalingsregeling treffen terwijl de maand nog loopt, dus dat is nog even afwachten. Wanneer jouw factuur klaar staat kun je de optie terugvinden als je verder aan de voorwaarden voldoet die CrisTien hierboven heeft aangegeven.

Mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen dan hoor ik het graag van je!

Goedemiddag

Alvast bedankt voor de snelle reactie. 
Bovenstaande heb ik al geprobeerd, alleen nergens zie ik de mogelijkheid om een betalingsregeling te treffen. 
Via de chat kom ik hier terecht:


Vervolgens krijg ik onderstaand te zien, alleen ik krijg alleen maar informatie over de factuur maar nergens zie ik staan om in termijnen te betalen

 

Ik heb een lopend contract bij T-mobile en dat gaat maandelijks via een automatische incasso. 
Alleen buiten dat contract heb ik extra kosten gemaakt en daar wil ik een betalingsregeling voor treffen. 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @R.D (0492)  Welkom bij de community van T-Mobile.

Heb je al een achterstand of ben je nieuw bij T- mobile?

Lees hier wat de mogelijkheden zijn. Kom je er dan nog niet uit moet je wachten op de hulp van de moderators. 
Laat in iedergeval wel even weten of het zo lukt.

Veel succes!

 

 

We begrijpen dat je soms niet de ruimte hebt om je factuur te betalen. Daarom bieden we de mogelijkheid voor betalen in termijnen, of om het bedrag later te betalen. 

Wanneer kun je een betalingsregeling treffen?

  • Als je openstaande saldo € 30,- of hoger is
  • Voor nieuwe klanten: je moet de eerste drie facturen wel betaald hebben
  • Zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen

 Alvast goed om te weten

  • Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
  • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

 

Reputatie 7
Badge +14

 Hoi​​​​@R.D (0492)  welkom op het forum.

Ja, je kan een betalingsregeling treffen als er geen andere facturen openstaan of je al een lopende betalingsregeling hebt.

Reageer