Beantwoord

Betalingsregeling niet zichtbaar / hoe betalen?

  • 7 October 2022
  • 9 reacties
  • 142 Bekeken

Goedemorgen, 

Ik heb een betalingsregeling aangevraagd en hier netjes een bevestiging van gekregen. Nu is deze betalingsregeling niet zichtbaar in de app. Als ik via web inlog zie ik wel de 8 termijnen staan, maar ik zie geen ideal linkjes (behalve voor het totaal bedrag). Op een andere pagina staat bij elk termijn 'we schrijven het bedrag rond 12 -oktober (bijvoorbeeld) af'. Klopt het dat dit dan een automatische incasso is? Ik had namelijk handmatig betalen ingesteld bij al mijn facturen en ergens stond dat de betaalwijze voor de regeling hetzelfde zou blijven. Nu heb ik het gisteren wel overgezet naar automatische incasso. Voordat ik er vanuit ga dat het automatisch afgeschreven wordt, wilde ik dit eerst even checken of dit wel klopt. Ook omdat de betalingsregeling niet zichtbaar is in de app. Helaas is het onmogelijk om in de chat doorgestuurd te worden met de klantenservice. 

icon

Beste antwoord door CrisTien 7 October 2022, 11:53

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Cb2801 Welkom in de Community.

Je hebt al automatische incasso ingesteld toch? dan zal het wel goed komen.

Het lijk mij (weet het niet zeker) dat je bij zo’n regeling altijd een verplichte incasso hebt.
Daar kan een moderator beter antwoord op geven.

Maar als er staat dat ze het afschrijven dan zal je inderdaad geen iDeal linkjes zien.

Alvast goed om te weten

  • Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Cb2801 graag gedaan en superfijn dat het duidelijk is dat het via een automatische incasso wordt afgeschreven! Wat gek dat de regeling nog niet zichtbaar is. Zou je voor me kunnen controleren of de app de laatste software update heeft? Zou je anders de app even helemaal kunnen verwijderen en opnieuw willen downloaden om te kijken of je betalingsregeling dan wel zichtbaar wordt? 

 

Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes, 

Pharwin

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Cb2801, ik heb het even voor je nagevraagd en het klopt dat je betalingsregeling momenteel alleen via de webversie wordt laten zien. We zijn bezig met de implementatie om de betalingsregeling ook in de app te laten zien. Hoe lang dit precies zal duren, durf ik je nu nog niet te zeggen. Maar voor nu is het alleen nog zichtbaar in de webversie. 

 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hi @Pharwin ,

Dank voor de info! Het is ook verder geen probleem hoor, was alleen bang dat er wat was misgegaan. Nu ik weet dat de betalingen via automatische incasso lopen, is dit voor mij voldoende! Weet ik zeker dat het allemaal goed is gegaan ;-) 

Fijne avond!

 

Bedankt voor je reactie @CrisTien,

Hopelijk kan een moderator een bevestiging hiervan geven! 

Onder 'alvast goed om te weten' staat dat ik het kan bijhouden in de app. Echter, zie ik daar de regeling niet staan. Alleen als ik ingelogd ben via web. 

 

Reputatie 6
Badge +6

@Cb2801 graag gedaan! Superfijn dat het duidelijk is geworden. Geen zorgen, het staat allemaal inderdaad goed vermeld! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Ik wens je voor nu nog een hele fijne dag toe en alvast een heel fijn weekend! 😁

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Cb2801, welkom op onze Community! Ik geef je graag meer duidelijkheid! Wat @CrisTien benoemt, klopt inderdaad. Alleen een kleine toevoeging: meestal gaat het via een automatische incasso. Echter, is dit niet altijd het geval, want er zijn ook mensen die die handmatig willen betalen. Dat kan zeker ook, als je ervoor hebt gekozen om je facturen handmatig te betalen. Nu zie ik dat jij de melding te zien krijgt met '’we schrijven het bedrag rond '’datum'’ af''’. Dat betekent inderdaad dat de afschrijving rond die datum automatisch zal plaatsvinden. Als je hebt gekozen voor handmatig betalen, dan krijg je de melding te zien '’betaal voor deze '’datum'’'’. Wat gek dat je de betalingsregeling niet in de app te zien krijgt, dat zou wel moeten! Zou je even opnieuw kunnen inloggen in de app om te kijken of je de betalingsregeling dan wel te zien krijgt? 

 

Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes, 

Pharwin

Beste @Pharwin

Dank voor je reactie. Ik had al een reactie getypt, maar na inloggen om het voor de zekerheid te checken, zie ik dat bij eerste termijn nu 'betaald' staat. In mijn bankieren app zie ik dat de betaling inderdaad 12 oktober automatisch afgeschreven wordt! Fijn! 

Echter, de regeling is nog niet zichtbaar in de app. Ook na opnieuw inloggen niet. 

Groetjes!

Beste Pharwin,

Ik heb de app verwijderd en opnieuw gedownload. Het totaal bedrag is bijgewerkt (- eerste termijn) maar de regeling is helaas nog steeds niet zichtbaar…

 

Reageer