Beantwoord

BKR Registratie

  • 25 February 2022
  • 5 reacties
  • 396 Bekeken

Goedemiddag, 

Ik heb meerdere malen contact gezocht echter word ik van het kastje naar het muurtje gestuurd en er word naar iedereen gewezen maar niet naar de juiste. 
 

Ik heb een huis gekocht, bij de aanvraag van de hypotheek is er geconstateerd dat er een BKR registratie is van Tele2, gebeld met de tele2 en incassobureau en alles is netjes voldaan. 
 

Dat is inmiddels al bijna 5 weken geleden en er is nog steeds geen herstel geplaats, ik ben laats doorverbonden van tele2 naar t-mobile en moest ik een mailtje sturen naar incasso@t-mobile.nl met alle bewijzen. Dat heb ik gedaan echter heb ik nog geen reactie of iets ontvangen en de registratie is nog aanwezig. 
 

Is er alsjeblieft iemand die mij kan helpen !!!

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 February 2022, 12:31

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi @tejo15 welkom bij de t-mobile community

Hier praat je met andere t-mobile klanten en moderators. Ondanks dat t-mobile een paar jaar geleden Tele2 heeft overgenomen zijn het nog steeds 2 merken merken hun eigen processen en aanbod. 

Daarom is er ook een eigen Tele2 forum, met eigen moderators. Mijn advies is om daar een topic te openen of de Tele2 klantenservice te bellen.

hoi @tejo15 welkom bij de t-mobile community

Hier praat je met andere t-mobile klanten en moderators. Ondankd dat t-mobile een paar jar geleden Tele2 heeft overgenomen zijn het nog steeds 2 merken merken hun eigen processen en aanbod. 

Daarom is er ook een eigen Tele2 forum, met eigen moderators. Mijn advies is om daar een topic te openen of de Tele2 klantenservice te bellen.

Dag Eric, 

Ik word telefonisch doorverwezen naar T-Mobile en dan krijg ik iemand van t mobile aan de lijn. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @tejo15 

Dit staat op de website van het BKR :

Zolang je krediet loopt, is dat bij ons bekend. Nadat je een krediet hebt afgelost en de kredietaanbieder doorgeeft dat je krediet is beëindigd, blijven je gegevens nog 5 jaar staan. Is er tijdens de looptijd van het krediet iets gebeurd? Je liep bijvoorbeeld een tijdje achter met je betaling. Dan blijft dat ook 5 jaar zichtbaar. We bewaren je gegevens 5 jaar omdat de ervaring leert dat mensen met betaalproblemen vaak opnieuw in de problemen komen. Dit willen we graag voorkomen.

Bron

Hallo @tejo15 

Dit staat op de website van het BKR :

Zolang je krediet loopt, is dat bij ons bekend. Nadat je een krediet hebt afgelost en de kredietaanbieder doorgeeft dat je krediet is beëindigd, blijven je gegevens nog 5 jaar staan. Is er tijdens de looptijd van het krediet iets gebeurd? Je liep bijvoorbeeld een tijdje achter met je betaling. Dan blijft dat ook 5 jaar zichtbaar. We bewaren je gegevens 5 jaar omdat de ervaring leert dat mensen met betaalproblemen vaak opnieuw in de problemen komen. Dit willen we graag voorkomen.

Bron

Goedemiddag, dat klopt alles is al netjes betaald alleen ze meoten een herstel doorgeven en dat gebeurd maar niet daar gaat het mij om de rest weet en ken ik al 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @tejo15 

Ik heb gereageerd op je privebericht.