Ik heb mijn achterstand betaald en zijn we een uur later en na de mobiel uit en aan te doen werkt hij nog niet, Graag hulp!
Beste antwoord door Pharwin
Bekijk origineelIk heb mijn achterstand betaald en zijn we een uur later en na de mobiel uit en aan te doen werkt hij nog niet, Graag hulp!
Beste antwoord door Pharwin
Bekijk origineelHoi
Beste,
Gister jammer genoeg weer het zelfde, zou je willen kijken of de blokkade d'r af kan ik heb gister alles betaald en nog kan ik hem niet gebruiken! En ja ik heb hem al uit en aan gedaan, en is betaald via ideal. In de app staat ook dat alles betaald is.
Hi, een blokkade is nooit fijn, dus ik kijk graag direct met je mee. Ik zie nog steeds een openstaand bedrag staan (ook in je My T-Mobile-omgeving) van € 47,99. Je kunt ervoor kiezen via de app de betaling direct via iDeal te doen voor alleen de achterstand, of het totale openstaande bedrag van € 70,99. Zoals Pharwin ook vroeg; had je de betaling handmatig gedaan? Dan heeft dit een paar dagen verwerkingstijd. Heb je de betaling via de app gedaan? Controleer dan even goed je bankafschrift.
Ik hoor het graag van je! 😄
Hii,
Ook ik heb de betaling via ideal betaald gisteravond. En nog steeds staat er een blokkade op. Is er iemand die dit voor me kan opheffen?
Hi
Dat is natuurlijk niet de bedoeling na een betaling. Is de blokkade nog steeds actief? Anders kijk ik graag met je mee! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.