Beantwoord

Blokkade actief na betaling

  • 20 September 2022
  • 7 reacties
  • 160 Bekeken

Ik heb mijn achterstand betaald en zijn we een uur later en na de mobiel uit en aan te doen werkt hij nog niet, Graag hulp!

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 21 September 2022, 09:54

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Visserdienstverlening, superfijn dat je je achterstand hebt betaald! Heb je deze betaald via de iDeal knop in je My T-Mobile account of heb je het bedrag handmatig naar ons overgemaakt? Indien je het via de iDeal knop hebt betaald, worden eventuele blokkades binnen een uur verwijderd. Mocht je het handmatig naar ons hebben overgemaakt, dan duurt het altijd ongeveer 3 werkdagen voordat dit is verwerkt en gekoppeld in je account. Zodra dit is verwerkt, worden je blokkades verwijderd. Kun je mij laten weten hoe je hebt betaald en of je vandaag even je telefoon opnieuw kunt opstarten om te kijken of het dan weer werkt? Ik hoor het graag van je! 

Beste,

 

Gister jammer genoeg weer het zelfde, zou je willen kijken of de blokkade d'r af kan ik heb gister alles betaald en nog kan ik hem niet gebruiken! En ja ik heb hem al uit en aan gedaan, en is betaald via ideal. In de app staat ook dat alles betaald is.

Reputatie 7
Badge +9

Hi, een blokkade is nooit fijn, dus ik kijk graag direct met je mee. Ik zie nog steeds een openstaand bedrag staan (ook in je My T-Mobile-omgeving) van € 47,99. Je kunt ervoor kiezen via de app de betaling direct via iDeal te doen voor alleen de achterstand, of het totale openstaande bedrag van € 70,99. Zoals Pharwin ook vroeg; had je de betaling handmatig gedaan? Dan heeft dit een paar dagen verwerkingstijd. Heb je de betaling via de app gedaan? Controleer dan even goed je bankafschrift. 

Ik hoor het graag van je! 😄

Hii,

Ook ik heb de betaling via ideal betaald gisteravond. En nog steeds staat er een blokkade op. Is er iemand die dit voor me kan opheffen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Zizii 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling na een betaling. Is de blokkade nog steeds actief? Anders kijk ik graag met je mee! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder!

Kan iemand mij blokkade opheffen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ellie89 

Heb je nog steeds een blokkade? Heb je je betalingsachterstand al voldaan? Als je via iDeal hebt betaald dan wordt de blokkade binnen een paar uur verwijderd. Als je handmatig hebt overgemaakt dan kan het 3 werkdagen duren. Als de betaling is voldaan zou je je toestel opnieuw kunnen starten? Dan zou het moeten werken. En anders kijk ik graag met je mee. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Reageer