Beantwoord

blokkade bij betalingsachterstand


beste, medewerkers 

Ik had een betalingsachterstand, deze heb ik vanmiddag betaald maar mijn diensten zijn  geblokkeerd en zou na een uur opgeheven zijn, ik heb een bevestiging van de betaling gehad per mail maar na 4 uur kan ik nog steeds niks? Ik heb ook mijn telefoon een paar keer opnieuw gerestart.

kunnen jullie kijken wat er aan de hand is

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 June 2021, 17:29

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @B.J.Nhoca 

Is je aansluiting geblokkeerd of heb je wel netwerk?

Staat in de bevestiging ook dat de blokkade binnen een uur word opgeheven? Normaal als je aansluiting is geblokkeerd ivm een betalingsregeling, dan kan je je aansluiting pas weer gebruiken als alles betaald is.

Meer informatie

Nee heb helemaal geen netwerk

Dit heb ik al betaald

Reputatie 7
Badge +15

@B.J.Nhoca

Ik twijfel of dit bericht wel afkomstig is van T-Mobile met die fouten erin.

Controleer je T-Mobile account eens om te kijken wat daar staat

 

Het zou over 1 uur gedeblokkeerd zijn maar dat is nog steeds niet het geval

Reputatie 7
Badge +14

Als je een betalingsregeling niet nakomt gaat T-Mobile sneller tot blokkade over en komen er weer administratie kosten bij. Ook schrijft een moderator dat als je de betaling regeling niet nakomt deze komt te vervallen en voordat je weer wordt aangesloten eerst de hele regeling in 1 keer betaald moet worden.

Kijk eens in je mijn.t-mobile of daar een indicatie staat of je abonnement wel/niet geblokkeerd is totdat b.v. die administratie kosten of de hele regeling weer betaald zijn.

Ik kreeg na vandaag blokkade .ik kan ook die bedragen totaal niet betalen het probleem gekomen via storingen redenen met hoog factuur .ik heb wel regelingen gemaakt maar voor vaste lasten redenen niet helemaal correct geweest met betalingen maken.

Wat moet ik doen

Reputatie 7

Hoi @Ogretmen,

Goed dat je het hier even laat weten, hopelijk kunnen we je verder helpen! 

Je geeft aan dat er storingen waren en dat er nog wat meer fout was gegaan, zou je dat kunnen uitleggen? Als er hoge kosten zijn die je niet direct kunt betalen bieden we de optie aan om een betalingsregeling te treffen. Ik begrijp uit jouw bericht dat je dit hebt gedaan, maar deze niet kunt betalen? Bij het aangaan van een betalingsregeling ga je ook akkoord met de voorwaarden en binnen een regeling is verder uitstel van betalen niet mogelijk. Als dit is waar je naar vraagt, dan kan ik je jammer genoeg niet verder helpen.

Als ik jouw vraag niet goed heb begrepen, dan hoor ik het natuurlijk graag van je en geef ik verdere uitleg. Ik hoor het graag!

Geachte. 

 

Ik heb gisteren me achterstand betaald wegens een blokkade . Ik heb een mail gehad dat het bedrag ontvangen is . Na 4 uur kon ik alles weer gebruiken. Nu is het nog steeds die blokkade . Vandaag kreeg ik de zelfde mail met het zelfde bedrag.  Ik vind dit erg raar . Zit nu al een ruime half uur aan de tel te wachten om iemand te spreken ik vind dit echt niet kunne 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Tristan fc , je regeert in een topic van een jaar geleden. Je kunt beter een nieuw topic aanmaken,  maar directe klantenservice is alleen telefonisch. 

Reageer