Beantwoord

blokkade mobiel na betaling

  • 20 June 2022
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Goedemorgen 

 

ik heb vandaag 2 betalingen gedaan voor 2 abbonementen nu staat er als je betaald heb wordt de blokkade binnen 1 uur opgeheven nu krijg ik net een sms bericht met daarin betaal vandaag je Sim is geblokkeerd als je betaald hebt wordt het binnen 5u opgeheven hier kan ik niet op wachten ik kan aantonen dat voor beide abonnementen betaald is geworden. 
 

kunnen jullie de blokkades van de abbonementen al opheffen 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 20 June 2022, 10:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Mijn blokkade is opgeheven alles doet het weer gelukkig is die van mijn partner ook al opgeheven dit nummer eindigt op 93 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Vondenhoff 

Ik zie dat je betaling is verwerkt voor het nummer dat eindigt op 99 en dat je geen blokkades hebt. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten? Dan zou het wel moeten werken. Mocht je nog problemen ervaren met het ander nummer zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan controleer ik dat ook voor je. 

 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Vondenhoff Welkom in de Community.

Hoe heb je betaald? Het kan zijn dat de betaling en de sms elkaar gekruist hebben. 
De moderators moeten je hier mee verder helpen. Heb je de gsm al opnieuw opgestart?