Beantwoord

Blokkade na betaling

  • 7 July 2021
  • 9 reacties
  • 87 Bekeken

Mijn telefoon is nog steeds geblokeerd hoe kan dat ?

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 7 July 2021, 14:14

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mehmed_83 

Heb je het openstaande bedrag volledig overgemaakt via IDEAL? Of heb je het betaald met een handmatige overboeking?

Indien volgens je My T-Mobile account alles al is voldaan herstart dan je toestel eens, in de ontvangen bevestiging staat meestal hoe lang de verwerking duurt

Ik heb via ideal betaald en geen melding gekregen . Ik kan niet ook met klantenservice bellen

Reputatie 7
Badge +15

Is alles betaald volgens je My T-Mobile account en heeft het geholpen om je telefoon te herstarten?

Ja alles is betaald en herstarten van telefoon help niet

T mobile heeft een slechte service voor zakelijke klanten , ik kan niet bellen dus mag ik e mail sturen naar hun klantenservice . 

Reputatie 7
Badge +15

@Mehmed_83 

Je kan beter gewoon wachten op de reactie van een moderator, via de mail kan het tot 2 weken duren voordat je een antwoord krijgt.

Ok wat advisieren jullie dan , ik moet het probleem so snel mogelijk oplossen . Ondertussen mijn telefoon is nog steeds geblokkeerd

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mehmed_83 

ik zie dat er inmiddels contact is geweest. Ben je zo verder gekomen? Het gaat om aan zakelijk abonnement en dus kan ik geen wijzigingen aanbrengen. Hiervoor kun je contact opnemen met onze zakelijke afdeling.

Reputatie 7
Badge +14

Even met een andere telefoon het gratis klantenservicenummer van T-Mobile zakelijk bellen.

 

Reageer