Beantwoord

Blokkade na handmatige betaling


Ik heb een blokade op mijn diensten maar ik heb de factuur betaald. Hoe word mijn blokkade opgeheven ?

icon

Beste antwoord door Waqqas 31 May 2022, 16:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Thimo13 

Heb je het volledig openstaande bedrag via iDEAL of handmatig betaald?

Als je hebt betaald via iDEAL dan wordt de blokkade binnen een uur opgeheven en bij een handmatige overboeking kan de verwerking tot 2 werkdagen duren, wanneer je betaling is verwerkt dan hoef je alleen je telefoon te herstarten.

Hier lees je alles over betalen

Reputatie 7
Badge +4

Wat is de status van je factuur in My T-Mobile?
 

Wat is de status van je factuur in My T-Mobile?
 

Staat nog altijd open de factuur 

Reputatie 7
Badge +4

Wat is de status van je factuur in My T-Mobile?
 

Staat nog altijd open de factuur 

Kun je aangeven hoe je de factuur betaald hebt? Alle informatie omtrent betalingen kun je in de reactie van @Waqqas teruglezen, maar mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen zeg het vooral 🙂

Wat is de status van je factuur in My T-Mobile?
 

Staat nog altijd open de factuur 

Kun je aangeven hoe je de factuur betaald hebt? Alle informatie omtrent betalingen kun je in de reactie van @Waqqas teruglezen, maar mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen zeg het vooral 🙂

Factuur betaald via handmatig overmaken maar misschien was eventueel het geld al erop.

Reputatie 7
Badge +14

Wat een vervelende situatie, wat staat er op jouw (digitale) bankafschrijft? Is het volledig uitstaande bedrag wel naar T-Mobile overgemaakt?

Wat een vervelende situatie, wat staat er op jouw (digitale) bankafschrijft? Is het volledig uitstaande bedrag wel naar T-Mobile overgemaakt?

Yes is naar t mobile overgemaakt op maandag

Reputatie 7
Badge +15

@Thimo13 

In de link in mijn eerste reactie staat een verwerkingstijd van 3 dagen, dus ik zou nog even afwachten.

Zal ik doen.

Reputatie 7
Badge +1

Wat ik me heel eerlijk gezegd afvraag zeker omdat ik wel vaker dit soort topics lees waarbij klanten problemen ondervinden door blokkades of het niet veel handiger is om automatisch te betalen, dat voorkomt dit soort problemen.

Bovendien rekenen bedrijven zo goed als altijd een toeslag als men niet automatisch betaald. 

Reputatie 7
Badge +14

Met 6 miljoen mobiele klanten zijn er altijd wel die om de een of andere reden in de financiële problemen komen, of al zijn . Niet voor niets zijn toestel leningen sinds een paar jaar onder BKR restricties en registraties. BKR is naast bescherming van de lening verstrekkers vooral bedoel om consumenten uit schulden te houden.

Reputatie 7
Badge +14

@BeMu  Gelukkig is iedereen vrij om te doen wat ze willen en wat ze kunnen zeker in deze tijd kan het wel eens anders lopen dan gepland.

Soms is er een automatische betaling  maar is het bedrag even niet toereikend door omstandigheden. 

Ik denk dat die paar mensen die er een topic over openen er echt niet blij mee zijn maar het is wat het is en komt meestal weer goed!  
Fijne avond!