Data, bellen en sms abonnement op mijn factuur klopt niet

  • 13 November 2022
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Hoi, ik ben een nieuwe T-mobile klant.

Ik vind het zo jammer dat als een nieuwe klant, deze problemen gelijk krijg.

Het stond duidelijk in mijn getekend contract van een 3e partij dat ik zo’n bedrag (bijvoorbeeld €20 voor mijn Data, sms en bellen) elke maand naast het toestel bedrag moet betalen.

Nu schrok ik toen ik mijn 1e factuur heb binnen ontvangen, moet ik 12,50 meer betalen. Dat is toch raar?

Morgen moet ik mijn 1e factuur betalen met aansluitkosten. Ik vraag me nu af of ik toch dit verkeerde bedrag moet betalen? Of kunnen ze dit eerst fixen dat ik de juiste bedrag ook een paar dagen later handmatig kan betalen? Zo jammer dat de klantenservice ook niet in chat bereikbaar in het weekend zijn. Kost ook zo veel tijd en moeite voor dit foutje.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Kim Nietes 

Had je het abonnement afgesloten met klantvoordeel maar de factuur is zonder klantvoordeel?

Klantvoordeel is 2 of meer T-Mobile abonnementen op je adres.

Bekijk de factuur specificatie of bij kortingen klantvoordeel wordt toegepast, en wat is de prijs voor de gekozen bundel?

Reageer