Beantwoord

facturen

  • 21 September 2022
  • 5 reacties
  • 121 Bekeken

Ik wil mijn rekening betalen, maar als ik binnenkom, staat er rekening betaald, hoe kan ik mijn rekening betalen met ideal.

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 21 September 2022, 10:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @danny66601, goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder! Superfijn dat je wilt betalen. Weet je zeker dat je je rekening niet hebt betaald? Je kunt dit altijd in de gaten houdein je My T-Mobile account: https://www.t-mobile.nl/my/facturen en je openstaande facturen ook direct betalen middels de iDeal knop. Mocht dat niet lukken of je wilt een gedeelte van het openstaande bedrag betalen, dan kun je er ook voor kiezen om het bedrag handmatig naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. T-Mobile. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kun je terugvinden op je factuur), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

I must pay my invoice before September 21, the ideal link was broken. I made the bank transfer, I hope there are no problems because it takes 3 days to acknowledge the payment.

Reputatie 6
Badge +6

That's all right. Thank you for your payment! I don't expect any issues to arise and if it takes a few days to process it won't be a problem!

Beste  

Mijn vriend en ik hebben met de autoriteiten in uw lijwarden-filiaal gesproken en informatie gekregen over hoe we een wijziging van het contract kunnen aanvragen. We kregen te horen dat we het contract konden wijzigen zonder enige financiële betaling te doen. Toen hebben we het contract gewijzigd. We hebben geen waarschuwing ontvangen dat er een betaling zou plaatsvinden terwijl we bezig waren. Maar er staat een factuur van ongeveer 50 euro op mijn rekening. We gebruiken dezelfde lijn in hetzelfde bedrijf. 50 euro betalen voor een naamswijziging past niet bij een groot bedrijf.Kunt u mij helpen mijn probleem op te lossen?

beste vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ayddndnmz 

Gaat dit om een T-Mobile mobiel contract op iemand anders zijn naam zetten? Een contractovername kost €25,42.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contractovername

Reageer