Beantwoord

facturen inzien

  • 23 December 2021
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

Ik wil graag mijn facturen inzien, maar het lukt niet om dit voor elkaar te krijgen. Ik heb al een hele berichtenwisseling gehad met Lisa van de community T-mobile THUIS, zonder resultaat en nu denkt Lisa dat ik bij T-mobile mobiel moet zijn. Ik heb een account aangemaakt op mobiel, maar daar blijkt geen abonnement aan gekoppeld te zijn.

[h4]Je hebt nog geen abonnementen gekoppeld[/h4]

  • Voeg je T-Mobile abonnement(en) toe aan je My T-Mobile account om ze te beheren.

Er is al tweemaal geld van mijn rekening afgeschreven dus als ik werkelijk via T-mobile dat internet zou hebben, zou hier een abonnement te voorschijn moeten komen.

Lisa denkt dat het mogelijk om 4G voor THUIs gaat.

Graag hulp, want ik kom er niet uit.

 

vr.gr. Jaap

icon

Beste antwoord door Dave 24 December 2021, 09:47

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Waarachtig, David, het is gelukt na weken corresponderen!

Heel erg bedankt.

 

vr.gr. Jaap

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jacobono 

Je weet niet wat voor abonnement je hebt? Kijk eens in de afschrijving bij de bank (omschrijving), wellicht vind je daar iets in.

Die gegevens heb ik allemaal al doorgegeven, maar daar kan Lisa ook niets van maken. Kun jij me helpen Waqqas? Welke gegevens heb je nodig?

 

vr.gr. Jacobono

Reputatie 7

Hi Jaap,

Hopelijk kunnen we spoedig ontdekken wat er verkeerd gaat en het oplossen! 

Als ik jouw bericht zo lees, dan lijkt het alsof de activatie van jouw My T-Mobile en het koppelen van de abonnementen aan jouw account nog niet is afgerond. Via deze pagina kun je aangeven om wat voor abonnement het gaat (als Lisa denkt dat het 4G voor Thuis is kun je die aanvinken) en jouw nummer invoeren. Op die manier kun je het abonnement koppelen. 

Mocht je niet meer weten wat jouw nummer of abonnement is, zoek dan even het contract op wat je hebt moeten tekenen voor aanvang van het abonnement.

We horen graag van je of het is gelukt!