Beantwoord

Factuur

  • 26 May 2023
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Er wordt op tijd afgeschreven ene keer te vroeg meestal wanneer er geen saldo is vaak genoeg al aan gegeven 20 ste afschrijven vandaar loop ik nu tot achterstand met betaling klantenservice te lange wachttijden en er is ook geen chat beschikbaar slechte service 

icon

Beste antwoord door Mitch van Odido 26 May 2023, 15:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5

Hey @boyke2007

Dat is zeker niet ideaal. Je kunt via jouw My T-Mobile een datum kiezen die je beter uitkomt. Meer informatie daarover kun je hier lezen! Op onze klantenservicepagina kun je ook de verschillende contactkanalen vinden! Ik weet niet in hoeverre het niet kunnen chatten betrekking heeft op het moment van jouw bericht, maar het is inderdaad zo dat op dat tijdstip de chat niet in behandeling is van een collega maar alleen onze chatbot Lotte. Je kunt via jouw My T-Mobile ook alsnog de factuur betalen of een regeling treffen. Laat je even weten of het allemaal is gelukt? Zo niet, we helpen graag! Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het ook dan weten. Voor nu alvast een mooi weekend. 

Reageer