Factuur afgeschreven, jullie zeggen van niet.

  • 21 February 2023
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Hoi,

 

Ik keek net toevallig bij mijn facturen en zie dat de factuur van januari dit jaar niet is betaald. Echter is het geld WEL van mijn rekening afgeschreven en krijg ik niemand te spreken via de chat. De factuur van februari is vandaag afgeschreven dus ik hoop dat deze wel goed is gegaan. Ik heb verder geen herinneringen voor betaling van jullie gehad, dus ik dacht dat het dus gewoon goed was. Tot ik dit zag staan in mijn account. Ik hoop dat iemand me kan helpen, aangezien ik niet van plan ben het dubbel te betalen. 
 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kristyvanv 

Ik wil graag met je meekijken of je betalingen zijn verwerkt. Ik heb daarvoor wat gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Goedemorgen,

Ik open net de app en zie dat ik tegen hetzelfde probleem aanloop. Volgens de app is er sinds oktober 2022 niks overgemaakt, in mijn bank zijn deze afschriften wel gemaakt. De klantenservice chat heeft mij niet kunnen helpen en al jullie medewerkers zijn bezet dus probeer ik het via hier …

Ik heb ook geen herinneringsmail of iets anders binnen gekregen en snap er niet heel veel van. Aangezien ik al wel betaald heb ga ik niet nog een keer geld overmaken dus ik zou graag willen dat dit opgelost wordt.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sanne2701 

Heel goed dat je dit bij ons aangeeft. Je kan hier dan ook altijd terecht voor al je vragen.

Ik wil je graag verder helpen, maar ik heb hiervoor je gegevens nodig zodat ik met je mee kan kijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!

Reageer