Factuur al betaald

  • 7 December 2022
  • 11 reacties
  • 163 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Ik heb een factuur gehad dat ik €66,36 moet betalen maar die heb ik al betaald heb al een paar keer een mail gestuurd maar krijg geen reactie en wordt ook niet door verbonden met een medewerker 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ans22 

Betreft dit T-Mobile mobiel of T-Mobile thuis?

Heb je de factuur via iDEAL of handmatig via internetbankieren betaald?

Wanneer je via iDEAL hebt betaald dan is de factuur vrijwel meteen verwerkt, bij een handmatige overboeking kan dit tot 3 werkdagen duren.

https://www.t-mobile.nl/betalen

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb een factuur gehad dat ik €66,36 moet betalen maar die heb ik al betaald heb al een paar keer een mail gestuurd maar krijg geen reactie en wordt ook niet door verbonden met een medewerker 

Heb je al in je account gekeken of het inmiddels geregeld is?
Hou het daar eerst even in de gaten de factuur en jouw betaling kan elkaar gekruist hebben.

Is het al afgeschreven van je bank? Dan zou ik mij niet te veel zorgen maken.

De moderators kunnen het morgen voor je nakijken laat dan even aub. weten of het al is verrekend of nog openstaat. 
Vul wel even in je Community account in het privé gedeelte je klantnummer in.

Er wordt niet gereageerd op mails omdat het tegenwoordig via andere kanalen gaat. bellen, chat, Community, Facebook en Twitter..

Groetjes en een fijne avond!

Er staat nog steeds openstaande rekening 

Reputatie 7
Badge +14

Er staat nog steeds openstaande rekening 

Hoe heb je betaald? Lees @Waqqas zijn bericht 

Via incasso maar er was 2x er afgehaald daar had ik al een bericht over gehad dat ze 2x er zouden afhalen en dat ik dan eentje moest weigeren 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Ans22

Welkom op deT-Mobile Community! Ik lees dat @CrisTien & @Waqqas je al geprobeerd hebben om je te helpen, super fijn, thanks guys! Voor mij is het nog niet helemaal duidelijk of dit om een T-Mobile Mobiel abonnement gaat of om een T-Mobile voor Thuis abonnement, kun je dit duidelijk maken? Dan kunnen wij met je meekijken wat er precies aan de hand is. 

Hoi @Ans22

Welkom op deT-Mobile Community! Ik lees dat @CrisTien & @Waqqas je al geprobeerd hebben om je te helpen, super fijn, thanks guys! Voor mij is het nog niet helemaal duidelijk of dit om een T-Mobile Mobiel abonnement gaat of om een T-Mobile voor Thuis abonnement, kun je dit duidelijk maken? Dan kunnen wij met je meekijken wat er precies aan de hand is. 

Het is t-mobile mobiel abonnement 

Het is een T-Mobile mobiel abonnement 

Hi @Ans22, ik zou graag met je mee willen kijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met daarin jouw telefoonnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik het voor je uitzoeken!

Groetjes,
Manouk 

Hoi

Hoe kan ik een privébericht sturen 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi

Hoe kan ik een privébericht sturen 

Hoi @Ans22 Klik op de naam van de persoon die je een bericht / privébericht wil sturen en klik vervolgens op de “stuur bericht“ knop of klik op het zwarte envelopje met het plusje.
In dit geval gaat het neem ik aan om het profiel van @Manouk

 

Reageer