Factuur betaling

  • 20 February 2023
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hi,

 

 

Hajar van Odido 1 jaar geleden

Hi @Kalsom 

Wat jammer dat je dat zo hebt ervaren. Ik denk graag met je mee zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Je kan via My T-Mobile ten alle tijden inzien wat er nog openstaat en daar ook je facturen voldoen via iDeal. Is dat inmiddels al gelukt? Mocht je het niet in een keer kunnen betalen dan zou je ook een betalingsregeling kunnen aanvragen. Op deze pagina vind je daar meer informatie over. 

Laat je even of je zo verder komt? 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kalsom 

Heb je toevallig een vraag waarbij wij je kunnen helpen? Mocht dat zo zijn, laat het ons dan weten.

Hi,

ja ik had gisteren contact opgenomen via de chat, ben hier niet geholpen en heeft uw collega de chat afgesloten midden in het gesprek. Ik had daarin uitgelegd dat ik geen berichten had ontvangen over mijn factuur. Dit wilde zij niet geloven en heeft mij maar gezegd dat ik het moet betalen omdat zij daar niks aan kan doen..

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kalsom 

Wat jammer dat je dat zo hebt ervaren. Ik denk graag met je mee zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Je kan via My T-Mobile ten alle tijden inzien wat er nog openstaat en daar ook je facturen voldoen via iDeal. Is dat inmiddels al gelukt? Mocht je het niet in een keer kunnen betalen dan zou je ook een betalingsregeling kunnen aanvragen. Op deze pagina vind je daar meer informatie over. 

Laat je even of je zo verder komt? 

Hi,

ik vind het alleen raar dat ik nu alsnog 15 euro extra moet betalen terwijl ik geen meldingen of emails heb gehad hierover. Mijn app werkt ook niet helemaal goed en kan daarin dus ook niet zien als ik wat moet betalen

Reageer