Factuur corrigeren bij abonnement wijziging

  • 25 January 2023
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

In de maand november ben ik overgestapt op een nieuw telefoonabonnement.  Wat blijkt, dat ik een factuur heb gekregen van mijn oude abonnement voor de betaling voor de maand november. Dit is onterecht aangezien het einde contract tot eind oktober verliep en dus niet meer kon gebruiken. Ik ben hier meerdere malen contact wezen zoeken per email en per telefoon. Per telefoon werd er duidelijk gezegd dat inderdaad het factuur onterecht is en dit verrekend zal worden voor de maand januari. Is niet gebeurd. Ik ben nu inmiddels 2 maanden lang bezig om contact met jullie op te zoeken om hiermee mij te kunnen helpen. Ik hoop dat ik via deze weg geholpen kan worden.

Smaria 1 jaar geleden

Hi Hajar ik heb al contact opgenomen met jouw collega. Bedankt voor je antwoord!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Smaria 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om een bericht te sturen. 

Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Hi Hajar ik heb al contact opgenomen met jouw collega. Bedankt voor je antwoord!

Reputatie 7
Badge +9

@Smaria Super! Hoop dat je goed geholpen bent. 

Reageer