Factuur downloaden lukt niet

  • 17 December 2022
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

De link factuur downloaden werkt niet. Ik heb dit op verschillende devices en met verschillende internetbrowsers geprobeerd 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Perry Miedema Bij mij lukt het ook niet in de app en niet op de site. 
Komt vast snel weer goed, probeer het morgen nog eens. Kan een tijdelijke storing zijn

Fijn weekend 

Hier hetzelfde probleem en dat nu al een paar dagen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ervaren jullie dit probleem nog steeds? Is dat alleen via de app of ook via de desktop? Is de app voorzien van de laatste update? Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw downloaden? Als je een browser gebruikt zou je dan verschillende browsers kunnen proberen? Ik heb het zelf ook getest en via de desktop en Chrome browser kan ik wel de facturen downloaden. 

Ik hoor graag wat eruit komt. 

Zelfde probleem, maar dan voor T-Mobile Thuis-producten (Internet/TV). De factuur is betaald, maar de downloadknop in My T-Mobile is uitgegrijsd/niet beschikbaar. Het maakt geen verschil of ik het via een PC of tablet probeer (met Edge- of Safari-browsers). Merk op dat de facturen van de voorafgaande maanden wel voor download beschikbaar zijn.

Hi allemaal,

Ervaren jullie dit probleem nog steeds? Is dat alleen via de app of ook via de desktop? Is de app voorzien van de laatste update? Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw downloaden? Als je een browser gebruikt zou je dan verschillende browsers kunnen proberen? Ik heb het zelf ook getest en via de desktop en Chrome browser kan ik wel de facturen downloaden. 

Ik hoor graag wat eruit komt. 

Bij mij werkt de link inmiddels

Reageer