Beantwoord

Factuur fout na abonnement wijziging

  • 6 October 2022
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,
 

Afgelopen maandag (3 oktober) heb ik een wijziging gemaakt in mijn abonnement. Vóór mijn wijzing had ik Unlimited Data & Bellen - Plus, deze heb ik toen veranderd naar 8GB + Unlimited bellen. Deze wijziging is zoals verwacht meteen toegepast, dus alles leek perfect in orde. De dag erna kreeg ik een melding dat mijn factuur klaar staat voor de periode 02-10-2022 t/m 01-11-2022. Na het inkijken ervan zag ik tot mijn verbazing dat er voor deze periode alsnog van uit wordt gegaan dat ik Unlimited Data & Bellen - Plus gebruik terwijl ik overgeschakeld ben naar een goedkopere abonnementsvorm. Daarbij wordt de korting die ik daarvoor altijd kreeg wel gewoon aangepast naar de situatie. Hierdoor moet ik nu ineens de volle mep betalen voor een abonnementsvorm die niet meer correct is.

 

De nieuwe factuur waarin mijn wijziging naar een nieuwe abonnementsvorm niet wordt gereflecteerd.

 

Zoals hierboven te zien valt is mijn wijziging naar 8GB + Unlimited bellen (op 3 Oktober) niet toegepast. Maar de korting die ik normaal gesproken kreeg bij Unlimited Data & Bellen - Plus is wel eerder afgebroken voor deze periode. Hieronder bijgevoegd is een voorbeeld van een factuur die ik normaal gesproken kreeg voordat ik mijn wijziging heb doorgevoerd.

 

Een factuur van de maand ervoor.


Mijn vraag is dus waarom de factuur zo is opgesteld. Kan het zijn dat er iets fout is gegaan of misschien mis ik iets?​​​​​​

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 October 2022, 12:11

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @IDJosh 

Kun je eens controleren in je My T-Mobile account of je nog aangemeld staat voor klantvoordeel? Bij 2 of meer T-Mobile abonnementen op je adres ontvang je de voordelen van klantvoordeel.

Omdat de wijziging en de opmaak van de factuur zo dicht op elkaar waren denk ik dat de factuur al was opgemaakt op het moment van de wijziging. Als het goed is vindt er op de volgende factuur een correctie plaats met terugwerkende kracht.

Hallo @Waqqas

 

Bedankt voor je reactie.

Ik ben nog aangemeld voor Klantenvoordeel, wat nu  2gb extra aan databundel is en €2,50 korting op het factuur is. 

Reageer