Factuur hoger uitgevallen

  • 12 May 2023
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Ik ben al jaren klant van T-mobile. Nou heb ik zoals altijd weer mijn abonnement verlengt. Daar ging wat mis met de koppeling van mijn Videoland. Kan gebeuren natuurlijk. Dit is uiteindelijk opgelost na mijn abonnement een paar keer aan en uit te zetten. Toen is Netfilx en door jullie en 2x door Netflix afgeschreven in 1 maand. Nou open ik net mijn bank app en zie ik dat T-mobile €75 heeft gerekend voor mijn nieuwe abonnement. Dit hoort ongeveer €44 te zijn. Na gebeld te hebben vernam ik dat dit vader gebeurt en dit verrekend word en blijkbaar mijn gegeven kortingen niet kloppen. Ik vind het echt niet kunnen dat je bijna dubbele kosten rekenend en dan zegt '’ doen we volgende maand '’. Volgens mij kan je niet in iemand anders zijn portemonnee kijken en voor zo'n groot bedrijf als T-mobile vind ik dit heel slordig. En nu nog maar eens zien of de juiste kortingen/ mijn afgesproken maandlasten ook echt veranderen en verrekend worden volgende maand. Voor mij kan dit een reden zijn op na dit abonnement over te stappen na al die jaren. Zonde 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @carolijnvd 

Ik begrijp goed dat je schrikt van een hogere factuur. Als je wil dan kan ik ook met je meekijken en uitleggen hoe die kosten zijn verrekend op je factuur. Vaak is een eerste factuur wat hoger en dat ligt aan een factuur die je naar verhouding betaalt of extra bundels. Op deze pagina leggen we het ook uit. Ik verwacht wel dat het helemaal gaat goed komen, maar ik snap uiteraard waar je vandaan komt. 

Ik hoop dat je vanaf nu van je abonnement zal genieten en mocht je ooit vragen hebben of hulp nodig hebben, laat het dan direct weten!

Reageer