Beantwoord

Factuur incorrect

  • 22 September 2021
  • 10 reacties
  • 146 Bekeken

Goedemorgen,

Mijn factuur klopt niet. Ik heb bewijs ervan. Ik heb gechat met een collega.

 

Graag zo snel mogelijk een reactie.

 

MVG

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 September 2021, 10:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @rachma00 

Je zou hier ook een foto van je factuur kunnen plaatsen, uiteraard zonder privégegevens en uitleggen wat er verkeerd is.

We kijken dan graag mee 🙂

Moderator edit: foto's verwijderd. Geen persoonsgegevens plaatsen in een openbaar bericht, alsjeblieft.

Reputatie 7
Badge +20

@rachma00 

Kan je de persoonlijke gegevens in de eerste foto verwijderen? Dit is een openbare community dus iedereen ziet het.

 

Reputatie 7
Badge +20

@rachma00 

Ik kan je enkel vertellen dat een standaard nieuwe nummer €20,34 kost.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/veelgestelde-vragen/hoe-kan-ik-mijn-telefoonnummer-veranderen/000216739

Om welke reden zou dit gratis zijn?

Dit is mij verteld.. dus ik verwacht dat ook

Er staat duidelijk bij dat het kosteloos is

Als ik het weer volgende keer doe, ja dan moet ik betalen. Maar deze keer niet. Toch in rekening gebracht! Ik vind het echt niet kunnen!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @rachma00 

Bedankt voor je screenshots. Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee.

Verstuurd!