Beantwoord

factuur inzien

  • 17 November 2022
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Ik kan al maanden niet bij mijn facturen, ben diverse malen in de winkel geweest en heb ook al regelmatig de klantenservice gebeld en elke keer zeggen ze we gaan het oplossen. Niet dus. Het einde van het jaar nadert en de boekhouder wil de facturen.

Wie kan mij helpen?

Marga

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 November 2022, 10:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Margy 

Gaat dit over een thuis of mobiel abonnement?.om je facturen in te zien en te downloaden hoef je enkel een My T-Mobile account aan te maken en je abonnement daaraan te koppelen.

Is er misschien een probleem bij bovenstaande waar je tegenaan loopt?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Margy 

Het is heel begrijpelijk dat je je facturen wilt kunnen inzien. Ik denk dan ook graag met je mee! Heb je een Tele2 abonnement of een particulier of zakelijk T-Mobile abonnement? Er was inderdaad een issue met facturen die niet zichtbaar waren in MijnTele2, maar die zijn inmiddels opgelost. Mocht het om een Tele2 abonnement gaan, laat het ons dan weten. Als het om zakelijk abonnement gaat dan kun je gratis contact opnemen met de zakelijke klantenservice. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112. Als het om een mobiele particuliere abonnement gaat dan kun je mij een privebericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN. Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer