Factuur is veel te hoog

  • 22 February 2023
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Een aantal dagen geleden heb ik mijn telefoonabonnement bij jullie verlengd. Hierbij heb ik een nieuw toestel aangeschaft. Het gaat om de Oppo A74 128 GB. De prijs van dit toestel is €168,-.

Ik koos voor een abonnement met 10GB + onbeperkt bellen, met een looptijd van 2 jaar. Volgens de berekeningstool op de site van t-mobile, zouden de maandelijkse vaste kosten in totaal €25,50 zijn. In het bestellingsoverzicht dat ik via de mail heb ontvangen staat dit bedrag ook vermeld. Vandaag kreeg ik echter mijn eerste factuur toegestuurd en daarin staat dat begin maart een bedrag van €55,24 van mijn rekening afgeschreven gaat worden. Daarnaast wordt in het factuuroverzicht gesproken over Unlimited GB en Deezer premium terwijl ik hier niet voor heb gekozen met mijn nieuwe abonnement. Ik vroeg mij af hoe dit bedrag is berekend, want ik heb het idee dat er iets niet klopt. 

- Samuel

Hajar van Odido 1 jaar geleden

Hi @Samuel1607 

Ik wil graag met je meekijken en controleren waar dat bedrag vandaan komt. Ik heb hiervoor je gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Samuel1607 

Ik wil graag met je meekijken en controleren waar dat bedrag vandaan komt. Ik heb hiervoor je gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

Reageer