Beantwoord

Factuur na nieuw abonnement

  • 21 June 2022
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Hallo ter info en misgenoegen!

 

IK sluit een nieuw sim abo af bij T-Mobile incl.een direct betaalde telefoon.

Nu zie ik tot mijn verbazing dat de factuur bijna het dubbele is als wat ik eerst betaalde voor mijn oude sim only. 

Ik heb inmiddels met klantenservice gesproken betreffende dit issue maar niettemin vind ik het belachelijk dat ik een praktisch dubbele rekening moet betalen welke volgende maand gecorrigeerd word. En dit is ook nog eens voor 2 abonnementen. De uitleg van dit is dat dit om administratieve redenen niet alle gegevens beschikbaar zijn. complete nonsens natuurlijk omdat alles al op de factuur is vermeld.

En dit is ook nog eens voor 2 abonnenten waar ik dus totaal ca € 45,- moet voorschieten omdat T-Mobile zijn administratie niet op orde heeft offf anders gezegd zij een maand lang met mijn geld spelen wat ik hard nodig heb.

 

Rob

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 21 June 2022, 12:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sregnof 

Ik heb begrijp je verwarring, want de eerste factuur nadat de verlenging is ingegaan is wat hoger. Op die factuur brengen we namelijk iets meer dan één maand in rekening. Dat zijn: de kosten vanaf de ingangsdatum van je nieuwe abonnement tot aan de volgende factuurmaand. Plús de vaste kosten voor de volledige volgende maand. Als er teveel is betaald dan wordt dat gecorrigeerd op de volgende factuur. Op deze pagina staat uitgelegd hoe wij facturen opmaken en wat je precies betaalt. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Hoi Hajar,

Je kan nu wel stellen zo werkt het maar ben het daar niet mee eens. Ik heb die € 45,- gewoon nodig in mijn budget zeker nu met alle stijgende prijzen.
Het is absurd dat jullie gewoon dat inhouden en achteraf terug betalen. Al meer dan 10 jaar klant en nog steeds dit trucje.

Daarnaast gaat mijn nwe abo in op 13-06 en niet op 10-van de maand van mijn vorige abo. Dit is een administratief issue wat nergens voor nodig is

Grtzz Rob