Beantwoord

Factuur onterecht

  • 30 November 2022
  • 10 reacties
  • 102 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 11 reacties

hallo, ik heb een factuur ontvangen voor mobiel.

ik heb na aanvraag mijn bestelling binnen 24 uur via chat geanuleerd.

nu heeft er al een incasso plaatsgevonden, deze heb ik gestoneerd.

kan webcare mij verden helpen ?

icon

Beste antwoord door hvvl 1 December 2022, 14:47

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heb je een bevestiging ontvangen van de annulering? Het lijkt er toch op dat de simkaart is verstuurd en dat je abonnement gewoon actief is. Anders wordt er geen factuur gestuurd.

@eric  ja die heb ik via mail ontvangen. En heb de chat opgeslagen. En de simkaart niet geactiveerd en niet geregistreerd in mytmobile.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Een bevestingsverzoek kan toch iets anders zijn dan een annuleringsverzoek. Het is nu of je een abonnement hebt opgezegd en dan geldt een maand opzegtermijn.

Welke factuur periode van dag X t/m dag Y staat er nu op de factuur?

 

Kan het nummer niet toevoegen aan mytmobile.

Daarom kan ik de factuur niet inzien

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Wacht even een moderator af, die kan je de factuur wel toesturen.

Dan blijf de vraag nog openstaan.

@eric bedankt voor jou bijdrage.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @hvvl 

Ik kijk graag met je mee. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik controleren waarom je de factuur hebt ontvangen. Als je ook een factuurnummer voor mij hebt dan kan je die ook meesturen. Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen. 

@Hajar  Heb jou het bericht gestuurd.

Hi @hvvl 

Ik kijk graag met je mee. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik controleren waarom je de factuur hebt ontvangen. Als je ook een factuurnummer voor mij hebt dan kan je die ook meesturen. Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen. 

 

@Hajar

Heb jou pm gelezen. Bedankt voor de hulp.

Reageer