Beantwoord

Factuur/verbruiksstatus klopt niet

  • 15 January 2017
  • 1 reactie
  • 250 Bekeken

Er staat op mijn verbruiksstatus dat ik op 13-1 om 8.51 totaal 11.49 minuten gebeld heb met een 020 nummer, dit heb ik niet gebeld en in mijn overzicht met recent gebelde nummers is niets terug te vinden. Hoe kan dit opgelost worden?
Alvast dank.
icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 16 January 2017, 12:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9
Hi Carin,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik heb je gegevens erbij gepakt en even inlogd op jouw My T-Mobile account om je verbruikstatus te controleren. Ik zie inderdaad dat er op 13-1 is gebeld naar een 020 nummer. Kan het zo zijn dat iemand jouw toestel heeft gebruikt om te bellen? Je kan in dit geval het beste je factuur afwachten. Als er is gebeld naar dat nummer dan staat dat geregistreerd op jouw simkaart en dan zul je dat ook terugzien op je factuur.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂

Reageer