Beantwoord

Factuurkorting na verlenging

  • 15 February 2022
  • 4 reacties
  • 216 Bekeken

Hallo Community,

Ik heb een mobiel abonnement waarbij elke maand een korting wordt toegepast - ongeveer 10 euro

Kortingen/overige kosten - E 9,99 korting 5 GB + Onbeperkt bellen

Ik heb mijn contract verlengd tot een iets goedkoper abonnement om elke maand geld te besparen. Maar in plaats daarvan betaal ik deze maand meer. Om de een of andere reden wordt de gebruikelijke korting niet toegepast??

Dus in plaats van geld te besparen ben ik nu 10 euro slechter af. Ik krijg er spijt van dat ik mijn contract heb verlengd :(

Oud contract 20,33/month

Nieuwe contract 18,50/month

Feb 2022 factuur 29,25

Is dit iemand anders overkomen?

Is er een manier om contact op te nemen met de factureringsafdeling om deze fout te corrigeren?

Bedankt voor je hulp.

Meg

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 16 February 2022, 09:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Was de 10 euro korting niet gekoppeld aan een klantvoordeel met vast internet? Als die eerder is opgezegt vervalt voor die laaste periode de 10 euro klantvoordeel op je mobiele abonnement. Als je goed de specificatie van je factuur bekijkt zie je dat (met de datum van overgang naar je nieuwe abonnement) staan.

Hallo en bedankt voor het beantwoorden Eric. Nee, het was de deal waarmee ik het contract begon - elke maand werd 10 euro korting toegepast - behalve deze. Wat vreemd is.

Zo zag een normale factuur eruit (okt 2021)

 

Zo ziet februari 2022 eruit

ze om de een of andere reden de oorspronkelijke korting niet toepassen?

Als het komt omdat het nieuwe contract is ingegaan, dan is het ook een fout aangezien het nieuwe contractbedrag 18,50/maand is.

Om het even welke ideeën?

 

Reputatie 7
Badge +14

De vraag is hier denk ik, wat is er veranderd op 7 februari? Was dat het einde van een 2 jaars periode waarin die 10 euro per maand korting werd gegeven? Was de afsluit datum dan 6 feb. 2020?

Er is op deze factuur nog niets terug te zien over je nieuwe abonnement. Welke datum staat in de bevestiging dat die in zou gaan?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @meggstar 

Wat fijn dat je je abonnement hebt verlengd!

Ik geef je graag meer duidelijkheid over je factuur. Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je verlenging is ingegaan op 07-02-2022. De eerste factuur nadat de verlenging is ingegaan is wat hoger. Op die factuur brengen we namelijk iets meer dan één maand in rekening. Dat zijn: de kosten vanaf de ingangsdatum van je nieuwe abonnement tot aan de volgende factuurmaand. Plús de vaste kosten voor de volledige volgende maand. Op je volgende factuur wordt dit weer verrekend en dan zul je zien dat je niet meer hebt betaald. Ook zie je in je My T-Mobile overzicht de  9,99 korting terug. Dus geen zorgen op je volgende factuur zul je de juiste korting en de verrekening zien staan. Op deze pagina kun je ook meer uitleg vinden over factuur na wijziging. 

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag!