Beantwoord

Factuur nodig in het Engels

  • 1 October 2022
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

Reputatie 2

Goedemorgen,

 

voor het openen van een bankrekening in het buitenland heb ik een kopie van een factuur van mijn mobiele abonnement in het engels nodig. 
 

via chat en telefoon kom ik niet bij een medewerker terecht, dus daarom stel ik de vraag maar hier.

Hoe kan ik een kopie factuur in het engels aanvragen? 
groeten Manon 

icon

Beste antwoord door eric 1 October 2022, 11:00

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Nee, dat is helaas niet mogelijk,  maar je naam/adres staan er toch op? Je zult anders een andere vorm van bewijs van inschrijving mieten kiezen. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Manon67 

In welke land probeer je een bankrekening te openen en wat moet je precies aantonen? Misschien kunnen we je helpen met het vinden van een alternatief.

Reputatie 2

Hallo @Manon67 

In welke land probeer je een bankrekening te openen en wat moet je precies aantonen? Misschien kunnen we je helpen met het vinden van een alternatief.


hallo waggas,

 

Ik moet verschillende zaken aantonen; waar ik ingeschreven ben, dat ik werk heb en dat ik telefonisch bereikbaar ben; vandaar dus de factuur. Ze willen deze in het engels ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Manon67

De factuur is geen ondertekend document, veel info staat er al op en hoeft niet vertaalt te worden. Is het niet mogelijk dat je die paar Nederlandse woorden zelf kan vertalen voor de bank?

Reageer