Beantwoord

Geblokkeerd voor misbruik op alle diensten, graag teveel betaald aan geld teruggestort krijgen

  • 23 March 2023
  • 7 reacties
  • 244 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Yo.

 

Ik ben bij jullie geblokkeerd voor misbruik van telefonie en data diensten enzo.

Maar ik heb altijd veel teveel aan jullie overgemaakt.

Ik wil dat even teruggestort krijgen.

 

Elke keer dat ik een chat start krijg ik zo'n fatima die me allerlei dingen gaat vragen.

Ik wil helemaal niet praten met fatima.

Stort gewoon even het restantbedrag terug op m'n rekening.

 

Thx

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 28 March 2023, 15:50

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Jee. Welkom in de Community. Wie is Fatima en waarom wil je niet met haar praten? Wat een rare nare opmerking! 🤮 


Als je iets opgelost wil hebben moet je toch echt iets duidelijke zijn dan dit verhaal!? 
Je bent geblokkeerd dus?
Wat is de rede van de blokkade? Staan er rekeningen open?
 

Dit is een klant helpt klant Community met zonodig ondersteuning van de moderators. Je bent al eens op de regels gewezen in het verleden. Misschien is het goed dat je dat nog eens leest! 

 

Ja maar ik mag niet bij jullie in de T-mobile winkel komen omdat ik een keer iemand had gedreigd.
Dus toen mocht ik daar niet meer komen.

Maar ik heb nog steeds [verborgen door moderator wegens ongepast taalgebruik] geld van T-Mobiel tegoed. 
Ik had nou weer een nieuw t-mobiel op de naam van mijn studenten buurman, de geld mag ook naar hem,
dan gebruiken we die op. We hebben ozne hele studentenhuis op een 5g verbinding, maar wenie hoe lang
vooradt ze weer zegen dat we misbruiken. Zal wel niet lang duren

Reputatie 7
Badge +14

@Jee. 🥵🤬😡🤮 Hopelijk krijg je die ziekte niet. Ga je opvoeders vragen om het over te doen.

 

Reputatie 6
Badge

@jee Ik moet zeggen dat je discrimerende en agressieve toon niet erg productief werkt. Ik weet het: het spreekwoord zegt dat brutale mensen de halve wereld hebben. Gelukkig hebben de anderen ook een halve wereld te verdelen. Geloof me: als je je wat normaler en vriendelijk opstelt krijg je veel meer gedaan. Met bedreigen bereik je niets, of eigenlijk alleen maar het tegengestelde van wat je wilt. Ik ben echt geen T-mobile fan en had wat problemen met informatie, maar met een wat fatsoenlijke houding kreeg ik wel mijn problemen opgelost. 

Oh en als je werkelijk wat wilt bereiken helpt het om de moderators wat informatie te geven over wat jij denkt nog tegoed te hebben. Nu kom je over als onderdeel van de reljeugd.

Reputatie 6
Badge +6

Yo.

 

Ik ben bij jullie geblokkeerd voor misbruik van telefonie en data diensten enzo.

Maar ik heb altijd veel teveel aan jullie overgemaakt.

Ik wil dat even teruggestort krijgen.

 

Elke keer dat ik een chat start krijg ik zo'n fatima die me allerlei dingen gaat vragen.

Ik wil helemaal niet praten met fatima.

Stort gewoon even het restantbedrag terug op m'n rekening.

 

Thx

 

Goedemorgen @Jee. 

 

Goed dat je dit aangeeft, ik zoek het graag voor je uit! Voordat ik dat doe, wil ik eerst even iets gezegd hebben. Het is de bedoeling dat er op onze Community altijd met gepast taalgebruik wordt gecommuniceerd. Dit is een openbare Community, die iedereen kan lezen. Het is daarom niet de bedoeling om hier te gaan schelden of met ongepast taalgebruik te communiceren. Dat gezegd hebbende, heb ik ook je post aangepast naar een normale reactie, want zo kan het ook toch? Mocht je door blijven communiceren met ongepast taalgebruik, zijn we ook niet bereid om je verder te helpen en dat zou erg zonde zijn, want ik wil dit wel graag voor je uitzoeken. Dit staat ook vermeld in de huisregels van onze Community en meer informatie hierover kan je terugvinden in dit topic: 

Je gaf aan dat je abonnement bij ons is geblokkeerd. Is dit wegens een betalingsachterstand? Ook gaf je aan te veel naar ons te hebben overgemaakt. Naar welk rekeningnummer is dit geweest? Had je in de omschrijving ook je telefoon- of klantnummer erbij vermeld? Het duurt dan altijd 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. Mocht de koppeling niet gemaakt kunnen worden, dan wordt het bedrag altijd terug teruggestort. Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee in je account hoe het precies zit en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid! 

 

Ook zag ik dat je een andere topic had geopend, met daarin de vraag of we je Community account met al je reacties kunnen verwijderen. Dat maak ik graag voor je in orde! Echter, heb ik wel eerst de gegevens van je nodig om met je mee te kunnen kijken. Zullen we afspreken dat nadat ik je heb geholpen, ik al je gegevens verwijder? We kunnen ook nu al je gegevens verwijderen, maar dan kunnen we je niet verder helpen via deze weg. Je kunt in dit geval anders een berichtje sturen naar ons webcareteam via Facebook (T-Mobile NL) of Twitter (@tmobile_webcare) of de chat. Bekijk alle contactopties op t-mobile.nl/klantenservice. Mijn collega's helpen je dan ook graag verder! 

 

Kun je mij laten weten waar je voorkeur naar uit gaat? Is dit via deze weg of via één van de andere wegen? Als het via deze weg is, zie ik graag een privébericht van je tegemoet!

 

Groetjes, 

Pharwin 

De eindfactuur is nu enkele maanden geleden, daar stond een negatief bedrag op, en dat is nog steeds niet aan mij uitgekeerd.

Beetje opschieten nou he. Pfff

Reputatie 6
Badge +6

@Jee. Zoals ik al aangaf, ontvang ik graag een privéberichtje van je, zodat ik het voor je kan uitzoeken. Jammer genoeg heb ik geen privéberichtje van je voorbij zien komen. Echter, geef je aan met spoed je account te willen verwijderen. Dit ga ik nu voor je in orde maken. Voor het vervolg, kun je contact opnemen met ons webcareteam via Facebook (T-Mobile NL) of Twitter (@tmobile_webcare) of de chat. Daar helpen we je graag verder! Echter, is het belangrijk om te weten als je geen actief account meer bij ons hebt en je nog een tegoed van ons terugkrijgt, het altijd 6 - 8 weken kan duren voordat je dit terug kan verwachten op je rekeningnummer. Ik ga er vanuit je op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd en mocht je nog andere vragen hebben, neem dan gerust contact op via de andere contactmogelijkheden. 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer