Geen internet, factuur betaald

  • 24 March 2023
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Hi,

Vanmorgen vroeg heb ik mijn openstaande facturen betaald, dit is inclusief een betaalregeling. (+/- 04:00)

Helaas heb ik nog steeds geen internet en kan ik niet bellen, zodoende probeer ik het via hier.

 

Ik zie dat het bedrag is afgeschreven, maar het is niet verwerkt in My T-Mobile, het komt vrij rot uit want ik moet de komende dagen een hoop telefoontjes plegen.

 

Kan iemand me hiermee helpen?

 

 

Waqqas 1 jaar geleden

Hallo @Denise142 

Heb je het bedrag met iDeal overgemaakt of was het een handmatige overboeking? Met iDeal wordt de blokkade binnen een uur opgeheven, daarna hoef je je telefoon alleen nog opnieuw te starten.

Een handmatige overboeking heeft een verwerkingstijd van tot 3 werkdagen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Denise142 

Je bent hier aan het juiste adres. Ik wil dit graag voor je controleren. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik kijken of je betaling is verwerkt en of er een blokkade actief is.

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om mij een bericht te sturen. Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Denise142 

Heb je het bedrag met iDeal overgemaakt of was het een handmatige overboeking? Met iDeal wordt de blokkade binnen een uur opgeheven, daarna hoef je je telefoon alleen nog opnieuw te starten.

Een handmatige overboeking heeft een verwerkingstijd van tot 3 werkdagen.

@Hajar ik heb een berichtje gestuurd :)

 

@Waqqas het is gebeurd via iDeal. De telefoon heb ik ondertussen vaker opnieuw opgestart dan me lief is😅 maar helaas nog zonder resultaat. Wel bedankt voor de tip! 

Reageer