Beantwoord

Geen notificatie van factuur in de mail

  • 1 September 2022
  • 8 reacties
  • 108 Bekeken

Ik krijg nooit een notificatie van een nieuwe factuur in de email. Dit staat wel aan onder instellingen.

Anders mails van T-mobile ontvang ik wel. Kan T-mobile dit misschien oplossen voor mij?

Heb het al eens aan de helpdesk gevraagd, maar geen zinnig antwoord gekregen.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 5 September 2022, 09:38

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Halli @JeroenT54life 

Is dit voor mobiel of thuis?

Voor mobiel is er geen probleem en je ontvangt dus een notificatie per mail. Voor thuis staat bij mij ook alles goed en voorheen kreeg ik ook een notificatie per mail voor thuis maar nu niet meer ondanks dat er niks veranderd is 

Halli @JeroenT54life 

Is dit voor mobiel of thuis?

Voor mobiel is er geen probleem en je ontvangt dus een notificatie per mail. Voor thuis staat bij mij ook alles goed en voorheen kreeg ik ook een notificatie per mail voor thuis maar nu niet meer ondanks dat er niks veranderd is 

 

Betreft hier mobiel. Werkt al tijden niet meer. Nu al een paar maanden verder na mijn melding. Nog steeds ontvang ik niks.

Reputatie 7
Badge +14

He @JeroenT54life @Waqqas  nu jullie het aankaarten besef ik dat ook ik ze voor Thuis niet meer krijg.

Het zal wel weer goed komen. Gelukkig kan je alles online volgen in je account. 
De moderators lezen mee die geven het vanzelf door aan de technische dienst. 

Prettige avond! 

He @JeroenT54life @Waqqas  nu jullie het aankaarten besef ik dat ook ik ze voor Thuis niet meer krijg.

Het zal wel weer goed komen. Gelukkig kan je alles online volgen in je account. 
De moderators lezen mee die geven het vanzelf door aan de technische dienst. 

Prettige avond! 

 

Dat mag ik hopen, want heb het dus al eens doorgegeven. Hopelijk ervaren meer mensen dit probleem en lezen en reageren ook op dit topic. 😎

Reputatie 7
Badge +14

Beste @JeroenT54life  Ik heb het doorgegeven aan de moderators.
Als ze er iets mee kunnen doen ze dat zeker weten. Het is gewoon afwachten. 
Gelukkig weet je wat je moet betalen en is het in je account bij te houden.

Voor straks slaap lekker!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JeroenT54life 

Ik wil graag voor je uitzoeken waarom jij geen notificatie krijgt van je facturen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik je instellingen bekijken en dit eventueel doorzetten naar onze technische afdeling.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JeroenT54life 

Ik heb het voor je aangezet. Zou je no_reply@t-mobile.nl en service@t-mobile.nl kunnen toevoegen aan je adresboek zodat de e-mails niet in je spambox terecht komen?

Ik hoor graag of je bij je volgende factuur een e-mail ontvangt. 

Dat is vreemd, het stond toch al gewoon aan? Meerdere malen gekeken. De mails van dit forum komen ook gewoon aan. Ik zal eens kijken of het helpt als ik die adressen kan whitelisten

Reageer