Beantwoord

Hoe activeer ik klantvoordeel

  • 28 July 2021
  • 4 reacties
  • 328 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hello,

Net nieuw abonnee van T-Mobile met thuis en mobiel. In mijn account staat bij Klantvoordeel “wacht op activatie”. Zie schermprint hieronder. Ik had verwacht dat dit klantvoordeel automatisch zou zijn geactiveerd, omdat ik thuis en mobiel abonnement tegelijk heb afgesloten. Wat nu? Hopelijk kan iemand mij helpen.

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 July 2021, 22:25

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @whugos 

Het lijkt erop dat je thuis aansluiting nog niet administratief gereed is, zodra deze gereed is kan je klantvoordeel activeren.

Op deze pagina kan je klantvoordeel activeren voor mobiel en vast dus het gaat niet automatisch.

Hoi Waqqas,

Dank voor je bericht. Moet ik dan gewoon wachten totdat thuis aansluiting actief wordt? Duurt dat lang? En heb ik in de periode daarvoor dan geen klantvoordeel?

Groet, whugos

Reputatie 7
Badge +14

Je krijgt klantvoordeel, dus korting op een abonnement als je voor twee of meer abonnementen betaald. Zolang bijvoorbeeld internet niet is aangesloten of je mobiele nummer nog niet naar T-Mobile is geporteerd zijn er nog geen twee betalende abonnementen actief en kun je nog geen klantvoordeel activeren. 

Zodra beide zijn geleverd is het een kwestie van aanmelden en dan loopt het vanzelf goed!

Reputatie 7
Badge +15

@whugos

Normaal duurt het maximaal 2 dagen ongeveer voordat je abonnement administratief gereed is, als het langer duurt dan moet je even wachten op de reactie van een moderator die kan dit handmatig voor je in orde kan maken.

Reageer