Hoge kosten bellen in Nederland

  • 18 November 2022
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

We hebben 400 euro deze mand even extra gekregen. We hadden een gezinsabonnement met limieten voor internet en bellen. Blijk baar niet…. broer en zus uit bezelde bundel belden elkaar deze maand veel tijdens gamen. Nu extra kosten 400 euro? Erg vreemd voor 3 kinderabonnementen. niets geen SMS of game nummer. Gewoon door bellen met nummer uit de bundel….Hoe kan dit?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @rvdbeek Heb je al in het account gekeken onder “meer”? Daar kan je het verbruik zien. 
Staat er niets bijzonders tussen?

Reputatie 7
Badge +14

Een gezinsabonnemet? Met bel en internet limieten? Dat komt me niet bekend voor. Weet je zeker dat dit t-mobile abonnementen zijn? T-mobile heeft wel losse unlimited abonnementen die je natuurlijk voor heel je gezin kan afsluiten. Als je dan bellen naar buitenland en 09xx nummers en premium sms diensten nog blokkeerd heb je geen omkijken meer naar wat iedereen belt of internet.

Reputatie 5

Hoi @rvdbeek,

 

Ik kan me voorstellen dat je hierin duidelijkheid wilt. Kun je mij via een privébericht voorzien van het 06-nummer, je adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? (of 06-nummers indien je een totaalbedrag noemde dat is verdeeld over de abonnementen). Mocht je het op prijs stellen dan kan ik sowieso even nakijken hoeveel data en minuten per maand gebruikt kunnen worden per maand. 

Reageer