Waarom ging mijn rekening van 25 euro naar 34.67 euro?
Wat is de reden voor deze verhoging van mijn factuur?
Beste antwoord door eric
Bekijk origineelWaarom ging mijn rekening van 25 euro naar 34.67 euro?
Wat is de reden voor deze verhoging van mijn factuur?
Beste antwoord door eric
Bekijk origineelHi
Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ik je facturen controleren. Als je op mijn naam klikt en dan kun je mij een bericht sturen.
Dat ziet er goed uit. Dan zal een moderator even in de backend systemen moeten kijken. Ik laat ze weten dat je hier even hulp nodig hebt.
Volgens mij heb ik niets veranderd.
Ah, dan is er dus geen klantvoordeel. Heb je iets gewijzigd een de koppeling van vaste internet lijn en je mobiele abonnement of een adres wijziging etc..
Log in bij my-tmobile en zet klantvoordeel weer aan. Zie hier wat instructies.
Ik keek naar de rekening en kocht niets. Ik heb gemerkt dat er geen 9,99 korting op de rekening staat. Waarom hebben we deze korting niet meer? (Unlimited voor E25,00)
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.