Beantwoord

Hogere factuur

  • 9 May 2022
  • 6 reacties
  • 259 Bekeken

we helpen, ik heb een probleem Ik heb een hoge rekening van 43 euro en ik heb een rekening van 25, waarom moest ik zoveel betalen?

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 10 May 2022, 10:21

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Ja heel erg bedankt, fijne dag!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Valentin Ionita 

Het is inmiddels opgelost je klantvoordeel is geactiveerd en vanaf nu zul je ook klantvoordeel ontvangen. Op je volgende factuur zul je deze correctie ook terugzien. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is!

bedankt voor de reactie we zijn met 4 personeelsleden in huis met abonnement, dus op te lossen? dat zijn verpleging een weg baant naar de centrale T-mobile! Ik wil een antwoord. Heel erg bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Valentin Ionita 

Heel goed dat je dit navraagt, want ik snap dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je op 9 april nog geen klantvoordeel kreeg, omdat er maar 1 abonnement was aangemeld terwijl je minimaal 2 abonnementen nodig hebt. Daardoor is de klantvoordeel korting niet toegepast op je laaste factuur. Als het goed is heb je hier ook meerdere berichten over ontvangen via sms. Je klantvoordeel is nu wel correct en vanaf nu ga je wel klantvoordeel krijgen. Dus geen zorgen vanaf je volgende factuur zul je de korting terugzien op je factuur. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en als er nog vragen zijn, laat het vooral weten!

Ik heb het abonnement Unlimited data & bellen Go 21.1 Ik betaal 25 euro maar ze hebben me nu 43 euro in rekening gebracht, maar ik heb geen extra tenten Ik weet niet wat er aan de hand is. ✋ 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Valentin Ionita 

Welk abonnement heb je precies en heb je de factuur en specificatie al nagekeken? Daar staat in waar de extra kosten vandaan komen als het goed is.