Beantwoord

Ik krijg een mail dat ik mijn betaalgegevens heb aangepast, maar dit klopt niet.

  • 31 May 2021
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Goedendag,

 

ik kreeg vandaag een mail dat mijn betaalgegevens zijn aangepast, maar dit heb ik zelf niet gedaan. Het rekeningnummer is gewijzigd, naar een oud niet langer bestaand rekeningnummer, en ipv automatische incasso zou ik nu een acceptgiro krijgen per post. Ik heb al ingelogd en de gegevens teruggezet, maar ik krijg 2 mails, een met de juiste gegevens die ik gewijzigd heb, en een met wederom een wijziging naar mijn oude rekeningnummer.

 

Het kenmerk is 1069/1.18672061

 

alvast bedankt,

 

gr Willem Jan

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 1 June 2021, 09:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Willem85 

Het is wellicht ook verstandig om het wachtwoord van je T-Mobile account aan te passen.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Willem85  En hoe staan de gegevens nu?

Ik zou zeker het advies van @Waqqas opvolgen! 
Is het nu weer Oke? Anders kijkt een moderator (als ze aanwezig zijn)even wat er mis gaat. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Willem85 

Staan alle gegevens weer correct? Mocht het niet het geval zijn dan zou ik inderdaad je wachtwoord wijzigen zoals Waqqas aangeeft. Je kan mij ook een priveberich sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en je IBAN nummer, dan controleer ik of het goed staat in het systeem.

Reageer