Sticky

[Info] Problemen met aankopen in Google Play Store via T-Mobile factuur, wat nu?



Toon eerste reactie

181 reacties

Ik zelf heb ook deze problemen,maar ik kom uit bij mijn google account.Eerst kon ik wel app aankopen doen met mijn t mobile account en ineens niet meer.Nu ben ik dus ingelogd in mijn google account en zag dat mijn verificatie van mijn mobiel was uitgeschakeld.Denk dat dit iets is van goggle ivm een nieuw privicy beleid.Heb het aangezet en nubwachten tot het misscjien wel gaat werken.

Zelfde probleem hier verleden maand nog ingame aankopen gedaan.. En nu wil ik wat kopen en krijg ik een melding dat mijn verificatie niet lukt.. Terwijl ik zover ik kan zien geen blokkades heb en ook geen beperkingen op mijn abonnement terwijl ik elke maand netjes betaal of het nou 50 euro is of 300 ben nog nooit te laat geweest 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @_-GHOST-_,

Zou het kunnen zijn dat het komt door deze reden uit het eerste bericht in dit topic: 

Per aankoop geldt een limiet van € 70,00. Koop je een app die duurder is, selecteer dan een andere betaalmethode. Ook is er een maandelijkse limiet, namelijk € 250,00. Deze maandelijkse limiet loopt gelijk met de factuurdatum. Je kunt een overzicht van al jouw aankopen terugvinden in jouw Google Play account.

Je geeft namelijk wel aan dat je al aankopen hebt gedaan, misschien dat je al aan de limiet zit van het maximale bedrag wat je uit kunt geven voor aankopen? Als dit niet het geval is, stuur me dan een privébericht met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Ik kan en mag dan meekijken in ons systeem of er misschien iets veranderd is op jouw aansluiting.

We horen graag van je of het is opgelost!

Hallo, ik heb een soortgelijk probleem plus ik kan nergens een sms sturen en aan het begin van het contract kon ik mijn ABONNEMENT gebruiken

Mijne werkt ook nog steeds niet,maar waarom niet alles gewoon weer door de oude poort,IPV alle privé gegevens per persoon vragen terwijl het schijnbaar niets oplost.Heb ook alle oplossingen net geprobeerd,maar blijf de sms verificatie fout krijgen.Vind het best wel jammer dat T-Mobile het probleem zelf veroorzaakt,maar daarna gewoon traag werkt om het op te lossen.Ben al meerdere keren klant geweest bij T-Mobile,maar dit is het slechtste jaar,en waarschijnlijk nadat mijn contracten aflopen word het opzeggen en een andere provider zoeken die geen problemen heeft.Want dat bull verhaal van voor elke klant is het anders raakt kant nog wal aangezien we allemaal hetzelfde probleem hebben.

Reputatie 7
Badge +20

@Nico_utrecht 

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. 

Reageer