Beantwoord

IZEPLAY sms dienst

  • 25 September 2017
  • 10 reacties
  • 10480 Bekeken

Zijn er nog meer mensen die plotseling een abonnement hebben bij IZEPLAY - Onbeperkt Games Spelen?
Kosten zijn 5 euro per week!! Zomaar ongevraagd en vooral heel onduidelijk hoe en waarvoor je dit abonnement afsluit.
Internet staat bol van dit soort praktijken, dit bedrijf is geen onbekende.
Ik vindt dat T-Mobile geen kosten van dit soort dubieuze bedrijven bij klanten in rekening mag brengen.
icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 25 September 2017, 21:45

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Die mensen zijn er zeker..
Tmobile kan dat niet blokkeren omdat er mensen zijn die wel van die diensten gebruik willen maken🤔
Misschien heb je onbewust op een link geklikt.

Lees hier wat je kan doen als het jou ook is overkomen.
https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/ftmsc-betaling-mobiele-betaling-en-sms-diensten-deel-3-181844

Eerst snel de sms betaaldiensten blokkeren (Betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC) in de app of op de site.

Inleiding

Ja, helaas had ik dit ook eerste keer 5 euro weg dacht ik kan nog maar was al gek, de week daarop nog een keer 5 euro, heel raar.

Gisteren zag ik opeens dat er weer 5 euro weg is.

Kosten 10 euro, maar ik zag het gelukkig op tijd, want ik las ook mensen die rond de 130 euro kwijt zijn.

 

Toen gekeken op https://www.payinfo.nl/ en toen zagen we IZEPLAY - Onbeperkt Games Spelen.

Bericht wat binnen kwam

Ik weet zeker dat ik nergens op heb geklikt, ik zag wel een bericht laatst binnen komen van IZEPLAY en Ik had dit wegeswiped en niet eens meer naar omgekeken.

Tip

Ga naar My T-Mobile en zorg er voor dat je betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC) op blokkeren en voor de zekerheid ook betalingen van derde partijen, en ga naar https://www.payinfo.nl/  en druk op details en klik op afmelden.

Ik hoop dat ik mensen heb kunnen helpen, maar anders kan er altijd op gereageerd worden en doe ik mijn beste om mensen te helpen 

 

Met Vriendelijke Groeten,

Senna Van Os

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Senna Van Os 

Bedankt voor het delen van je tips! Hier hebben andere zeker wat aan.

Ik ben er zo boos over wat IZEPLAY betreft. Dit is gewoon pure oplichting. Ik heb ook nergens op geklickt en of geacepteerd. IZEPLAY is een agressieve dienst, die jou waarschijnlijk op de achter grond dingen laat accepteren. Het is de taak van T-Mobile om mensen hier tegen te beschermen.

Ik eis ook, dat ze al het geld terug betalen.Waardeloos dit

Reputatie 1

Hoi,

Tmobile kan dat niet blokkeren omdat er mensen zijn die wel van die diensten gebruik willen maken

Ga naar My T-Mobile en zorg er voor dat je betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC) op blokkeren en voor de zekerheid ook betalingen van derde partijen, en ga naar https://www.payinfo.nl/  en druk op details en klik op afmelden.

T-mobile is niet verantwoordelijk voor deze dienst. Je kan proberen daar je geld terug te vragen.

Veel sterkte en s6 met het terug vragen van het in jouw ogen gestolen geld.

Greetzz

Des

 

Veel sterkte en s6 met het terug vragen van het in jouw ogen gestolen geld.

Greetzz Des

Zegt hij/zij

 

ZEEER profesioneel!!!!!! Dat moet je hebben als je bij Tmobile werkt!

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lellie 

@Des2000 Is geen medewerker, maar een klant die ook graag meedenkt. In dit topic leg ik uit hoe betaalde diensten werken en hoe je ze kunt blokkeren via My T-Mobile. Ook staat er een online meldingsformulier in die je kan invullen om je geld terug te krijgen. Ik hoop dat je zo verder komt!

This subscriptions is starting automatically and this is totaly a scam. They are not asking for confirmation and just starting the subscription. You can see there is something wrong at the 1st bill if you are lucky. Otherwise you would be charged until you notice something is wrong. 

 

Tmobile should protect its customer. This is not an acceptable attitude from such a big company. Shame.

Reputatie 7
Badge +15

Hello @cimey27 

Have you allready stopped this subscription and blocked these kind of services?

See this topic for more information.

It’s an absolute scam and T-mobile doesn’t take any responsibility for passing on the bill.

I called T-mobile and they support agent told me they receive a bill each month from Izeplay and they charge me based on this bill. But they cannot share a copy of this bill or any information about it. It sounds like T-mobile is fully aware of what’s going on and it’s horrible customer service.

Reageer