Beantwoord

Kan klantvoordeel niet activeren

  • 9 November 2022
  • 7 reacties
  • 161 Bekeken

Hallo. Ik heb een vraag. 

Inmiddels probeer ik al bijna 2 weken mij aan te melden voor klant voordeel. Ik heb het idee dat de storing op de website wel heel hardnekkig is want iedere poging tot aanmelden van beide abonnementen geeft de website maar ook de app aan dat de gegevens niet geladen kunnen worden. Ik loop vast geen korting mis omdat alles verrekend gaat worden als het wel werkt 😬 maar enige duidelijk is wel zo prettig. 
 

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 10 November 2022, 09:27

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @williamk81E 

Wij zijn op de hoogte van de storing en onze IT-afdeling doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan zet ik jouw case ook door naar de IT-afdeling, zodat wanneer de oplossing bekend je telefonisch of via sms op de hoogte wordt gesteld.

Ik zie je bericht graag tegemoet. 

@Hajar dank voor je reactie. PB is verzonden! 
 

Reputatie 2

Ik heb thuis internet en een mobiele abonnement op hetzelfde adres lopen, nu staat er bij mobiel niets en bij thuis WACHT OP ACTIVATIE. Wat ik ook doe ik krijg hem niet actief. Mag aannemen dat het voordeel ook geldt bij 1 mobiele abo en een thuis internet met vast bellen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RodneyFortuna 

Krijg je een error pagina te zien wanneer je Klantvoordeel probeert te activeren? Je komt inderdaad in aanmerking voor 2 abonnementen op hetzelfde adres. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Reputatie 2

Inmiddels staat er wel onder 5 euro korting, maar wacht op activatie staat ook nog vermeld

Reputatie 2

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RodneyFortuna 

Ik heb het laten checken door een collega van de Thuis afdeling en je Klantvoordeel is wel toegevoegd aan de factuur van november dus daar hoef jij je geen zorgen over te maken. Waarschijnlijk gaat het om een error op de My T-Mobile pagina, maar de korting is dus wel correct toegevoegd. Ik verwacht dat de melding wacht op activatie ook binnen enkele dagen verdwijnt. Mocht je na een paar dagen nog zien staan dan zet ik het door naar de app ontwikkelaars. 

 

Reageer