Beantwoord

klant voordeel wil niet lukken.

  • 1 May 2022
  • 6 reacties
  • 137 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb 2 Mob nr die eerst zakelijk stonden overgezet naar privé dmv contract overname formulier online.

beide nr,s staan op dit zelfde adres, en op contract overname formulier aangegeven dat het om de 2 nr, gaat.

ene nr betaalde ik altijd 26 pmnd en de andere 25,pmnd.(nu staat er nog steeds 36 pmnd voor 1 nr) en geen klant voordeel.

ik had altijd wel klant voordeel, echter nu krijg ik het niet voor elkaar dit geregeld te krijgen ook al gebeld, maar werkt nog steeds niet.

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 May 2022, 14:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Edwin51 

Zie je een specifieke foutmelding?

Je kan beide abonnementen aanmelden voor klantvoordeel in je My T-Mobile account of beide afmelden voor klantvoordeel en vis deze pagina aanmelden :

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren

Reputatie 1

Hallo @Edwin51 

Zie je een specifieke foutmelding?

Je kan beide abonnementen aanmelden voor klantvoordeel in je My T-Mobile account of beide afmelden voor klantvoordeel en vis deze pagina aanmelden :

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren
 

Mijn nr staat dat klant voordeel is, maar dat is natuurlijk raar, want er staat nog steeds 36, pmnd bij dat nr.

En dat andere nr van mijn vrouw staat op uitgenodigd maar er gebeurt verder maar niks, is al 2 dagen zo en geen sms ontvangen.

en beide nr,s staan op dit adres, en aangezien je 2 abbo,s op 1 adres moet hebben voor klant voordeel.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Edwin51 

Kan je die afbeelding bewerken of verwijderen via de 3 puntjes rechtsonder? Dit is een openbare community dus iedereen ziet de nummers.

Reputatie 1

@Edwin51

Kan je die afbeelding bewerken of verwijderen via de 3 puntjes rechtsonder? Dit is een openbare community dus iedereen ziet de nummers.

Gedaan 👍

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Edwin51 

Is het inmiddels gelukt? Anders wil ik graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de 06-nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen. 

Reputatie 1

Hi @Edwin51 

Is het inmiddels gelukt? Anders wil ik graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de 06-nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen. 

Het is inmiddels opgelost, dank.