Beantwoord

klantvoordeel

  • 25 October 2022
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds 2 weken vol tevreden thuis in gebruik en sinds een week ook mobiel. Dat betekent klantvoordeel. Maar als ik deze wil aanvragen zowel via de app als online dan krijg ik de melding, er is een onverwachte fout opgetreden, probeer het later nog eens. Nu 5 dagen later lukt dit nog niet. Enig idee? Of moet dit telefonisch?

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 October 2022, 10:12

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Huifje 

Staan beide abonnementen geregistreerd op hetzelfde adres? Klantvoordeel kan je ook activeren via deze link :

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren

Ja zelfde adres, maar lees net een post van 2 uur geleden dat er een storing bij jullie zit en niemand momenteel klantvoordeel kan aanvragen. Dus ik wacht gewoon af totdat dit verholpen is.

Reageer